Medzinárodný program Superbrands vyhlásil Bory Mall za najlepšiu značku Slovenska v kategórii Nákupné centrá už tretíkrát po sebe. Rozhodla tak odborná porota a preferencie zákazníkov. Podľa odborníkov Bory Mall obsahuje esenciu dobrej značky.
Pre nákupno-zábavné centrum to znamená obrovskú prestíž a zaradenie sa medzi elitné značky na slovenskom trhu. Ocenenie Superbrands udeľuje nezávislá odborná porota podľa preferencie zákazníkov a vyhodnotenia ekonomických dát. Pečať kvality si lamačské nákupné centrum nesie už tretí rok po sebe. Zároveň minulý rok oslávilo aj svoje tretie narodeniny.
„Spotrebiteľský prieskum hľadá značky, ktoré sú známe a obľúbené medzi bežnými spotrebiteľmi. Porotcovia hľadajú esenciu dobrej značky. To, či je značka konzistentná vo svojej komunikácii, či sa chová férovo k ostatným participantom trhu (klientom, dodávateľom, odberateľom, …), či sa jedná o udržateľný biznis model, alebo len niečo “špekulatívne”, či má podnikanie aj sociálny rozmer, alebo je to len podnik orientovaný na peniaze… Myslím, že výkonnosť v týchto aspektoch pomohla značke Bory Mall dostať sa medzi ocenené značky ročníka 2018,“ približuje Erik Koronczi, Country Brand Director SK | Superbrands CE.
Z hľadiska pomeru obchodných plôch na obyvateľa v Bratislave to Bory Mall na svojej štartovacej dráhe nemalo ľahké. Bohatá obchodná skúsenosť riaditeľa Milana Klégra a aktívna marketingová komunikácia značky zabezpečili silnú konkurencieschopnosť na trhu. „Úspešne sme ukončili prvú fázu životnosti nákupného centra. Teraz sa môžeme zameriavať viac na niekoľko konkrétnejších cieľov. Snažíme sa napĺňať očakávania zákazníkov a neustále rozširujeme portfólio značiek, tých obľúbených, ale aj ešte neobjavených,“ priznáva riaditeľ centra Milan Klégr.
„Ďakujeme ľuďom za dôveru. Veľmi si vážime tieto vynikajúce výsledky. V kvalite našich služieb budeme i naďalej pokračovať. Našim cieľom je, aby boli zákazníci spokojní a aby sa k nám radi vracali,“ dodáva Milan Klégr, CEO nákupno-zábavného centra Bory Mall.