BILLA otvorila novú predajňu. Aj so známym športovcom

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: BILLA

Generálny riaditeľ spoločnosti BILLA Slovensko Dariusz Bator vníma otvorenie predajne na Námestí hraničiarov ako ďalší krok smerom k upevňovaniu pozície značky BILLA na slovenskom trhu. „Sme veľmi spokojní s našou prácou, lebo na začiatku roka sme mali v pláne otvoriť 8 nových predajní, a to sa nám aj podarilo,“ vyjadril sa Bator.

Na slávnostnom otvorení bolo pre nakupujúcich pripravených viacero atraktívnych aktivít. Priamo na mieste mali možnosť zatočiť Kolesom šťastia a vyhrať hodnotné ceny. BILLA nezabudla ani na svojich najmenších zákazníkov, ktorí sa mohli odfotiť s maskotmi populárnej filmovej série Star Wars. Hlavným lákadlom bola prítomnosť medailou oceneného olympionika a jedného z našich najúspešnejších športovcov, Mateja Beňuša.

Populárny vodný slalomár sa zaradil medzi prvých zákazníkov novootvorenej predajne, a ako naznačil, určite tu nebol naposledy, keďže s rodinnými nákupmi pomáha často a navyše býva neďaleko. Natrafiť na športovú hviezdu medzi regálmi však bude v najbližších mesiacoch vzácnosťou, pretože Matejovi po vianočných sviatkoch začína hektické obdobie. „Už v polovici januára odlietam do Austrálie, kde budeme mať spolu s mojím tímom jarnú prípravu a tam ma potom čakajú aj prvé súťaže v roku,“ povedal, a pridal aj svoj tip na energetickú vzpruhu, keďže pri manželke Ivke, dvoch malých deťoch, množstve pracovných povinností a precestovaných kilometroch si únavu k telu nepripustí. „Mám rád sušené ovocie, orechy, cereálne tyčinky, taký ten zdravší cukor. Ak je možnosť, určite mi dobre padne mixovaný nápoj z čerstvého ovocia, z banánov či mlieka. Veľmi som si obľúbil napríklad čerstvé smoothies BILLA Easy.“

Pri poslednom tohtoročnom otváraní BILLA predajne načrtol generálny riaditeľ aj vyhliadky reťazca do nového roku: „Hoci sa o predsavzatiach hovorí, že väčšina nekončí úspešne, v prípade predsavzatí spoločnosti BILLA Slovensko nepochybujem o tom, že sa nám podarí naplniť všetky. Máme totiž nielen ambiciózne plány, ale predovšetkým schopný tím ľudí, ktorí za nimi stoja,“ nešetrí optimizmom Bator. „V roku 2017 sme si dali za cieľ ešte viac sa priblížiť potrebám slovenských rodín, počúvať požiadavky zo strany našich zákazníkov a zohľadňovať ich v predajniach BILLA, aby sa naše prevádzky stali miestom na nákupy, kam sa ľudia vracajú nielen z povinnosti, ale aj s radosťou a s garanciou, že tu nájdu kvalitné, čerstvé a cenovo dostupné potraviny. Zároveň pokračujeme v už rozbehnutých projektoch spoločenskej zodpovednosti, pretože chceme využiť ešte viac príležitostí na pomoc tým, ktorí ju potrebujú. Aj to je naše predsavzatie – ukázať nielen obchodného, ale i ľudského ducha,“ uzavrel Bator.

O BILLA Slovensko, súčasti REWE International AG:

REWE International AG je lídrom na rakúskom trhu v oblasti predaja potravinového a drogistického tovaru a jedným z najväčších zamestnávateľov v Rakúsku. V roku 2013 dosiahla firma doma a v zahraničí so spolu cca. 78.000 zamestnancami a cca. 3.700 predajňami obrat vo výške 13,21 miliárd EUR. REWE International AG je súčasťou nemeckej skupiny REWE Group, ktorá patrí k najvýznamnejším európskym maloobchodným skupinám a predajcom rodinných dovoleniek. REWE Group je aktívna v 13 európskych krajinách a v roku 2013 dosiahla obrat 50,6 miliárd EUR. REWE International AG, so sídlom v rakúskom Wiener Neudorfe, prevádzkuje značky BILLA, Merkúr, PENNY, BIPA, ADEG, ako aj viacero vlastných produktových značiek. S firmami ITS BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub a Penny PACK‘N’GO operuje aj na trhu rodinných dovoleniek. V segmente supermarketov má predajne v  siedmych krajinách strednej a východnej Európy – v Bulharsku, Chorvátsku, Rumunsku, Rusku, na Slovensku, Českej republike a na Ukrajine.

BILLA Slovensko pôsobí ako súčasť REWE International AG od roku 1993. Je lídrom v segmente supermarketov na Slovensku. V súčasnosti ich prevádzkuje 132 a zamestnáva takmer 4 000 pracovníkov. V supermarketoch priemernej rozlohy 900 m² BILLA ponúka široký sortiment značiek, vrátane vlastných aj diskontných. Dominantnými medzi vlastnými značkami sú organické produkty Naše bio, domáca Slovenská farma a cenovo výhodný Clever. Rovnako dôležitý je v ponuke podiel čerstvých produktov v oblasti lahôdok, pečiva, ovocia, zeleniny a mliečnych výrobkov.

Pre viac informácií navštívte, prosím, www.billa.sk. Facebook: www.facebook.com/BillaSlovensko

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie BILLA