BRATISLAVA 26. júla (WBN/PR) – Na Slovensku sa intenzívne skloňuje zdražovanie, ktoré avizovali najmä tradičné bankové domy. Výbery hotovosti či bankové operácie na pobočkách opäť zdražejú. Klienti to pocítia najmä pri mesačnom vyúčtovaní.
Tieto správy nahrávajú najmä internetovým bankám. Správny výber banky totiž šetrí čas aj peniaze. Direct banka ZUNO, ktorá nedávno ohlásila svojho 100 000. klienta, ponúka jednoduchý prístup k peniazom bez zbytočných poplatkov. Napríklad k bežnému účtu za 0 € získajú klienti sporiace účty a termínované vklady, s ktorými sa taktiež nespájajú žiadne poplatky.
V súvislosti s poplatkami chystá banka v blízkej budúcnosti novinky. „Sme radi, že môžeme vyjsť v ústrety našim klientom a ako jedna z mála bánk znižujeme poplatky,“ hovorí Lucie Osvaldová, produktová manažérka ZUNO. „Upravili sme cenník v prospech klientov, s ktorým 6.augusta 2012 predstavíme znížené poplatky za výbery z bankomatov,“ dodáva.
Výber banky teda rozhodne netreba podceňovať. Za bankové služby naozaj nemusíte zaplatiť ani cent. Nulové či výrazne nižšie poplatky vám môže banka fungujúca výlučne na internete ponúknuť vďaka absencii pobočiek, malému počtu zamestnancov a nízkym prevádzkovým nákladom. Prístup k svojim peniazom pritom máte 24 hodín denne, 7 dní v týždni.