Skupinu AXA hlboko zasiahla správa o tragickej udalosti v Prešove, kde došlo k výbuchu plynu v panelovom dome na Mukačevskej ulici. Svojim klientom zo zasiahnutého domu poskytne zrýchlenú formu likvidácie nahlásených škôd. Prvé škody už boli vyplatené na účty klientov.
„Chceli by sme vyjadriť úprimnú sústrasť rodinám pozostalých a všetkým, ktorých táto tragédia zasiahla. Naši klienti sa na nás môžu obrátiť priamo v klientskom centre v Prešove, telefonicky alebo online. Situáciu priebežne monitorujeme a sme pripravení zlikvidovať škody v zrýchlenom režime,“ hovorí Peter Socha, zástupca generálneho riaditeľa skupiny AXA Slovensko a Česká republika.
Priebeh likvidácie škody môžu klienti AXA sledovať online na internete, prostredníctvom online prístupu môžu podávať potrebné dokumenty, ako napríklad fotografie škôd, doklady o nákupe zariadenia a pod, či účty a náklady spojené s likvidáciou škôd. Majú tak vždy aktuálny prehľad o stave svojho prípadu, ktorý môže byť vďaka tejto modernej forme komunikácie rýchlejšie vybavený.
Klienti AXA môžu nahlásiť škodu:
- Osobne v Prešove na pobočke na Slovenskej ulici alebo v klientskom centre na ulici Volgogradská od pondelka do piatku v čase od 8:30 – 17:00
- Telefonicky na linke 02 2929 2929
- Online na odkaze: http://skody.axa.sk/hlasenie/
Inzercia