Facelift znamenal hlavne Bi-xenové svetlomety s LED denným svietením. Pod kapotou sa potom usadil litrový trojvalec TSI.
Novinka Dacia Logan MCV Stepway sa chce zapáčiť
V interiéri nastalo pár decentných zmien, a to v prepracovaní lišty na prístrojovej doske a v podobe nových stredových výdychov ventilácie. Inak je, ale interiér stará dobrá klasika, ktorá ničím revolučným neprekvapí. To, ale nie je zlé a ani sa nedalo čakať nič iné. Facelifty sú veľmi obmedzené a jasne vytýčené.
Poľský superšport Arrinera Hussarya GT má vysoké ciele
Ako už sme zmieňovali, tak hlavnou zmenou bol motor, ktorý je 1.0 TSI a podáva výkon 70 kW. Takže taký motor na steroidoch, ktorý to vie rozbehnúť na 187 km/h. Z nuly na sto to zvládne za 11 sekúnd. Priemerná spotreba je 4,4l/100km.
Nový Ford Fiesta ST ponúkne 200 koní a vypínanie jedného valca
Mimo motoru, ale Škoda rada experimentuje aj s chytrými vecami, ktoré aplikuje do svojich vozidiel. Momentálne je takou chytrou vychytávkou dvojica USB vstupov v zadnej časti vozidla. Prepracovania sa tiež dočká infotainment Amundsen s navigáciou, ktorý vie WLAN hotspot pre pripojenie externých zariadení. Samozrejmosťou je potom aj služba Care Connect, ktorá je známa už z iných modelov značky.
Modernizované BMW 4 ponúkne tuhší podvozok
Auto vám zavolá pomoc pri poruche, pokiaľ stlačíte tlačidlo k tomu určené, čo je predovšetkým pre dámy určite dobrým vyslobodením. V prípade nehody vám auto automaticky zavolá pomoc, čo sa našťastie pomaly stáva bežným štandardom. Ďalšou takou veľmi zaujímavou vychytávkou je možnosť si na diaľku skontrolovať, či máte zamknuté auto, okna alebo, či máte dosť paliva.
Otestovali sme nový Mercedes E combi: Toto sú jeho najväčšie vychytávky
Pozri si video: