BRATISLAVA 15. februára (WBN/PR) – Kia Motors aktuálne uvoľnila prvé oficiálne skice novej vlajkovej limuzíny patriacej do segmentu veľkých sedanov.
Náčrty zachytávajú vôbec prvý sériový model Kia s pohonom zadných kolies. Limuzína vyššej strednej triedy s kódovým označením KH v sebe spája inovatívne dizajnové riešenia s high-tech prvkami. Vzhľad masky chladiča nezaprie rodinnú príslušnosť s konceptom GT, uvedeným na autosalóne vo Frankfurte. Koncept vlajkovej lode automobilky Kia je už netrpezlivo očakávaný, takže na domácom juhokórejskom trhu by sa mala začať predávať ešte v prvej polovici tohto roka.

Výzor automobilu vyššej strednej triedy naznačujú pilotné náčrty, odhaľujúce typickú prednú masku, štylizovanú kapotu, veľké predné svetlomety a viaceré chrómované prvky exteriéru. Koncept KH si pritom zachováva jednoduchú siluetu a elegantné tvary.
„Naša úplne nová vlajková loď integruje všetky kľúčové benefity spoločnosti Kia Motors, ako je moderný dizajn, výkonné high-tech prvky a nekonečný pôžitok z jazdy do jedného kompaktného celku, predstavujúceho to najlepšie z najlepšieho značky Kia Motors,“ uviedol pri tejto príležitosti Soon-Nam Lee, marketingový riaditeľ Kia Motors pre oblasť zámorských trhov.

Spoločnosť Kia Motors Sales Slovensko, s.r.o., je výhradným distribútorom automobilov značky Kia na Slovensku, kde pôsobí od októbra roku 2005. Kia Motors zaznamenala za rok 2011 predaj 4 919 osobných vozidiel, čo predstavuje 7,21 % podiel na slovenskom trhu a celkové 3. miesto podľa hodnotenia vozidiel M1 najpredávanejších značiek na slovenskom trhu. Kia Motors Sales Slovensko, s.r.o. je Platinovým partnerom Slovenskej futbalovej reprezentácie.