Známy slovenský MMA zápasník Attila Végh prišiel o ďalšieho sponzora. Po firme Renault a výrobcovi bagiet Pierre Baguette s ním rozviazal spoluprácu aj Heineken. Informáciu zverejnil pivovar na svojej sociálnej sieti.
„Značka Corgoň ponúka pivo pre všetkých spotrebiteľov, bez rozdielov. Naším cieľom je šíriť zodpovednú, relevantnú, rešpektujúcu a apolitickú komerčnú komunikáciu,“ píše sa v príspevku. Posolstvá pivovaru sa riadia prísnym Etickým kódexom a žiadajú ich dodržiavať aj od svojich obchodných partnerov. „Z tohto dôvodu sme zastavili ďalšie komerčné aktivity s Attilom Véghom,“ uvádza spoločnosť.
Na jedného z najznámejších slovenských športovcov sa v posledných týždňoch zdvihla vlna kritiky, a to aj pre kontroverzný rozhovor v českej CNN Prima News, kde sa tvrdo vyjadril na adresu svojich kritikov, ktorí ho odsudzovali za jeho podporu Petra Pellegriniho v prezidentských voľbách.
Ako prvý s Véghom ukončil spoluprácu Renault, ktorý ako dôvod uviedol, že ich pravidlá nedovoľujú, aby ambasádori značky boli politicky aktívni.
„Vo svetle aktuálnych udalostí sa s vami potrebujem podeliť o skúsenosť, ktorá vo mne vzbudila pocit, že komunizmus sa vrátil. Dnes som obdržal email, ktorým ma istá komerčná značka ‚trestá‘ za to, že som slobodne prejavil pri voľbe prezidenta svoj súkromný politický názor a presvedčenie v domnienke, že žijeme v krajine, kde sa to slobodne prejaviť môže,“ napísal vtedy Végh na Instagrame a pridal aj komunikáciu s manažérkou spoločnosti.