Asociácia digitálnych marketingových agentúr má nového prezidenta, Šurína nahradil Bahurinský

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Riaditeľ, podanie ruky
Foto: ilustračné, www.gettyimages.com

Novým prezidentom Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA) sa stal Rasťo Bahurinský, generálny riaditeľ agentúry THIS IS LOCCO. Hlasovanie o novom prezidentovi ADMA prebehlo na decembrovom valnom zhromaždení asociácie po tom, ako zo svojej funkcie po skončení volebného obdobia 2019 až 2021 odstúpil Peter Šurín. Informoval o tom generálny sekretár ADMA Lucia Filipová.

„ADMA je skvelý projekt a verím, že sa pri jej aktivitách budeme naďalej stretávať,” uviedol Šurín a poďakoval sa všetkým, s ktorými za posledné roky dokázal prispieť k budovaniu silnejšieho digitálu na Slovensku. Nový prezident Bahurinský, ktorý sa v reklamnej brandži pohybuje už približne 15 rokov, bol zvolený na ďalšie volebné obdobie, ktoré bude trvať od 2022 až 2024.

„Digitál ako taký je každý rok silnejší a tým naberá na dôležitosti aj samotná asociácia. ADMA má obrovský potenciál a silu najmä vďaka jej členom a ja sa budem snažiť tento potenciál naplno využiť,” vyjadril sa po zvolení Bahurinský.

Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) je združenie profesionálnych agentúr, ktoré pôsobia v oblasti digitálneho marketingu. Hlavným poslaním asociácie je zvyšovanie úrovne marketingu na Slovensku. Prezident ADMA je vedúcou osobnosťou asociácie, ktorá v spolupráci s členmi Správnej rady ADMA dbá na to, aby asociácia plnila stanovené ciele.
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Lucia FilipováPeter ŠurínRasťo Bahurinský
Firmy a inštitúcie Asociácia digitálnych marketingových agentúrTHIS IS LOCCO