BRATISLAVA 17. marca (WBN/PR) – Marec sa na Slovensku už tradične oslavuje ako mesiac knihy. Najväčšie internetové kníhkupectvo na Slovensku Martinus.sk sa preto rozhodlo pri tejto príležitosti zopakovať úspešnú súťaž z minulého roka. Slovákom ponúka možnosť vyhrať 333 kníh v celkovej hodnote 3.333 EUR už za jeden nákup.
V záplave moderných spôsobov zábavy by sa mohlo zdať, že čítanie už dávno nie je v móde. Podľa najobľúbenejšieho internetového kníhkupectva na Slovensku Martinus.sk je to však presne naopak. Už po druhýkrát ponúka Slovákom možnosť vyhrať 333 kníh v hodnote 3.333 EUR tvrdiac, že výherca zabudne na televízor a bude si radšej čítať. A potvrdzujú to aj reakcie čitateľov. „Keby som to vyhrala, tak najprv odpadnem… a potom by som asi kričala od radosti. :-) Lebo mať raz toľko kníh je môj sen…, „ píše zákazníčka Martinusu na jeho facebookovskej stránke. Spolumajiteľ Martinus.sk Michal Meško reaguje na pozitívne odozvy zákazníkov s úsmevom: „Som veľmi rád, že vďaka výbornej spolupráci s vydavateľstvom Slovart sa nám aj tento rok podarilo zorganizovať súťaž o 333 kníh. Čítanie patrí k tým najkrajším spôsobom, ako sa dá tráviť voľný čas a zaslúži si, aby sa propagovalo v najväčšej možnej miere. Záujem o našu súťaž potvrdzuje fakt, že Slováci knihy milujú.“
Pravidlá súťaže zorganizovanej v spolupráci s vydavateľstvom Slovart sú jednoduché. Stačí, aby si zákazníci v marci objednali na stránkach Martinus.sk aspoň jednu knihu vydavateľstva Slovart a budú zaradení do záverečného zlosovania o výber 333 najlepších kníh tohto vydavateľstva, v celkovej hodnote 3.333 EUR. Súťaž trvá do konca marca a čím viac kníh Slovartu si zákazník objedná, tým vyššia bude jeho šanca získať túto unikátnu výhru. Oproti minulému roku pribudlo jedno podstatné vylepšenie. „Pozorne sme sledovali pripomienky našich zákazníkov, ktorí si zúfali, že toľko kníh nebudú mať kam dať. Preto sa tento rok stala súčasťou výhry aj rovnaká knižnica ako tá, v ktorej je výhra vystavená v našich kamenných kníhkupectvách,“ dodáva Meško.
Martinus.sk preniká čoraz viac aj do offline sveta
Martinus.sk síce pôvodne začínal ako malé kamenné kníhkupectvo v Martine, ale po celom Slovensku sa stal známym hlavne vďaka internetovému predaju. Po dosiahnutí statusu najväčšieho a najobľúbenejšieho kníhkupectva však začína svoju pozornosť opäť upierať aj na svet mimo internetu. V roku 2009 otvoril v Bratislave svoje prvé mimomartinské kníhkupectvo. O rok neskôr nasledovala Nitra a zatiaľ posledným martinusáckym kníhkupectvom sa môže popýšiť Žilina. Tam však jeho mimointernetové aktivity nekončia.
Takmer desať rokov po štarte internetového kníhkupectva spúšťa Martinus.sk aj svoju prvú samostatnú bilbordovú kampaň, ktorá sa sústreďuje práve na súťaž o 333 kníh. Vo vybraných mestách tak môžu zákazníci vidieť bilbordy, bigbordy a citylighty, na ktorých je vyobrazený štylizovaný televízor postavený iba z kníh s mottom súťaže: „Vyhraj 333 kníh, zabudneš na televízor!“. Na citylightoch Martinus.sk zároveň upozorňuje, že knihy sa dajú vyhrať aj v jeho kamenných kníhkupectvách. Okrem vizuálnej komunikácie sú súčasťou kampane aj rozhlasové spoty. Celá súťaž potrvá do 31. marca a jej podrobné podmienky sú uverejnené na tejto stránke.
Martinus.sk je najväčšie internetové kníhkupectvo na Slovensku podľa návštevnosti aj obratu, a jeden z najvýznamnejších slovenských on-line obchodov celkovo. Okrem kníh a elektronických kníh má vo svojej ponuke filmy, spoločenské hry, stavebnice LEGO, počítačové a konzolové hry, kávu a čaj. Na slovenskom internetovom trhu pôsobí už od roku 2001. Mesačne ho navštívi viac ako 600.000 zákazníkov. Martinus.sk v roku 2010 otvoril v Žiline už štvrté kamenné kníhkupectvo – prvé tri sa nachádzajú v Bratislave, Nitre a Martine. V roku 2010 začal ako prvý predajca na Slovensku ponúkať komplexné riešenie elektronických kníh. 100% spoločnosti vlastnia slovenskí majitelia.