BRATISLAVA 23. marca 2018 (WBN/PR) – Autocentrá v Lodži, Poznani a Györi zatiaľ fungujú ako výkupná podpora.
Medzinárodná sieť autocentier AAA AUTO, ktorú prevádzkuje spoločnosť AURES Holdings, včera oficiálne otvorila novú výkupnú pobočku v Poznani. Tento rok ide už o tretiu novootvorenú pobočku. Najskôr sa otvorila pobočka v poľskej Lodži a potom v maďarskom Györi. Predajca tak reaguje na zvyšujúci sa záujem o automobily v Poľsku a Maďarsku.
AAA AUTO plánuje, že nové výkupné pobočky vykúpia okolo 200 áut mesačne. „Záujem o automobily rastie vo všetkých krajinách kontinuálne. V rámci celej skupiny sme tento rok predali už o 12 % automobilov viac ako za rovnaké obdobie minulého roku. V Poľsku a Maďarsku sa chceme zamerať viac na segment zánovných automobilov, ktorý tu rastie. Preto sme sa rozhodli otvoriť ďalšie pobočky, ktoré zahájili svoju činnosť výkupom, vďaka čomu získame dodatočné zdroje vozidiel pre ostatné pobočky s plným servisom,“ uviedla generálna riaditeľka medzinárodnej siete autocentier AAA AUTO Karolína Topolová.
Otvorením pobočiek v Györi, Lodži a Poznani si AAA AUTO postupne plánuje zaistiť prísun viac ako 200 automobilov mesačne, ktoré chýbajú v ponuke už existujúcich plnohodnotných pobočiek. „Otvorením týchto pobočiek chceme docieliť lepšiu dostupnosť pre potenciálnych miestnych zákazníkov a opäť o niečo skrátiť vzdialenosť, ktorú musia jazdiť kvôli výkupu vozidla,“ doplnila Topolová. AAA AUTO ponúka v súčasnosti jazdené automobily v štyroch krajinách vo viac ako 40 pobočkách a mesačne predá v priemere vyše 6 000 vozidiel, čím sa radí medzi najväčších európskych predajcov nových aj ojazdených automobilov. V Českej republike je v ročnom počte predaných vozidiel, či už ide o nové, alebo o jazdené, na druhom mieste po spoločnosti Škoda Auto.
Na Slovensku, v Českej republike, v Poľsku aj v Maďarsku vlani oproti roku 2016 výrazne vzrástol záujem o vozidlá SUV, vyplýva to z analýzy predajov medzinárodnej siete autocentier AAA AUTO. Nárast v sieti AAA AUTO zaznamenali aj predaje vozidiel s pohonom 4×4. Na Slovensku medziročne vzrástli o 22 %. U našich českých susedov to bolo o 18,7 %, v Poľsku dokonca až o 56,7 %. „Vďaka dobrej ekonomickej situácii si ľudia nielen u nás, ale aj v ostatných krajinách, kde naša spoločnosť pôsobí, môžu dovoliť nákup vozidla s vyšším stupňom výbavy, kam vozidlá SUV skoro vždy patria,“ podotkla Karolína Topolová. Rastúci záujem je vo všetkých krajinách Vyšehradskej štvorky aj o vozidlá s automatickou prevodovkou. Na Slovensku sa ich predaj zvýšil v AAA AUTO o 48,5 %. České pobočky zaznamenali medziročné zvýšenie o 18 % a poľské až o rekordných 61 %.