BRATISLAVA 24. júna (WBN/PR) – Značka Zlatý Bažant v tomto roku oslavuje už desiaty rok svojho úspešného partnerstva s najväčším letným festivalom Bažant Pohoda. Zlatý Bažant už tradične na festival prináša niekoľko vlastných aktivít, ktoré sa tento rok budú niesť najmä v znamení tohtoročnej novinky Bažant Radler – prírodného osvieženia z piva a citrónu. Návštevníci festivalu si ho budú môcť vychutnať výnimočne aj ako čapovaný. Chýbať však nebudú ani ďalšie zaujímavosti, ktoré obohatia program podujatia.
„Nosnou myšlienkou značky Zlatý Bažant na tohtoročnom festivale Bažant Pohoda bude prírodné osvieženie s našou novinkou Bažant Radler,“ hovorí Zuzana Putalová, brand managerka značky Zlatý Bažant a dodáva: „Bažant stan bude mať tento rok charakter akéhosi centra osvieženia, jeho súčasťou bude aj improvizovaný plážový bar, v ktorom sa budú môcť návštevníci festivalu osviežiť okrem iného výnimočne čapovaným Bažant Radlerom.“ Bažant Radler je svojou kombináciou kvalitného piva a osviežujúcej citronády ideálnym nápojom počas letných podujatí. Na Bažant Pohode bude okrem čapovania dostupný aj v plechovkách v nápojových centrách.
Bude pivo cez sms, Nealko veterán aj pivo z tankov
V Bažant stane samozrejme nebude chýbať ani populárny predaj piva cez sms správy – minulý rok sa týmto moderným a pohodlným spôsobom predalo až 3794 pív! V blízkosti Bažant stanu bude mať svoje stabilné miesto atraktívne retro autíčko Nealko veterán, z ktorého sa bude čapovať Zlatý Bažant Nealko. Počas festivalu bude rovnako ako minulý rok dostupné aj tankové pivo Zlatý Bažant. „Po minuloročnom úspechu, kedy sme posledný pohár piva z 3-tisíc litrovej dodávky čerstvého piva z pivovaru priamo na festival vyčapovali už v sobotu krátko popoludní, sme sa rozhodli ponúknuť návštevníkom festivalu Zlatý Bažant z tanku aj tento rok,“ vysvetľuje Zuzana Putalová.
IQ hliadky v akcii
Počas festivalu sa už stali tradíciou aktivity v zmysle programu spoločnosti Heineken Slovensko Pite rozumne. V areáli budú po celý čas „úradovať“ IQ hliadky, ktoré budú zábavnou formou nabádať návštevníkov festivalu k rozumnej konzumácii alkoholu. IQ hliadka môže na základe výsledkov dychovej skúšky prostredníctvom alkohol testerov odporučiť „time-out“ či prejsť na Zlatý Bažant Nealko. Zuzana Putalová hovorí: „Aj počas festivalu Bažant Pohoda je pre nás rozumná konzumácia alkoholu mimoriadne dôležitá. Naše IQ hliadky však nemajú byť „vztýčeným prstom“, ktorý zakazuje či poučuje. Majú skôr prístupnou, vtipnou formou upozorniť na to, že zabávať sa dá aj rozumne.“
Ekologické aktivity
S Bažant Pohodou sa už tradične spájajú aj aktivity orientované na ekológiu. V spolupráci so spoločnosťou Envi-Pak Zlatý Bažant podporuje na festivale triedenie odpadu a opäť na udržanie čistoty v areáli prináša vlastnú aktivitu s názvom Za pol metra pol litra – pol metra prázdnych plastových pohárov si môžu návštevníci vymeniť za pollitrové pivo Zlatý Bažant. „Minulý rok sme prostredníctvom našej aktivity Za pol metra pol litra vyseparovali až 8 kontajnerov plastového odpadu,“ hovorí Z. Putalová.
Bažant Kinematograf
Aj tento rok bude mať veľmi dôležitú úlohu v programe festivalu Bažant Kinematograf. Už v štvrtkový večer prinesie v jednom z prvých premietaní na Slovensku film Václava Havla Odcházení, ktorý sa do kín dostáva v posledný júnový deň. Ďalším ťahákom bude český film Pouta, ktorý získal ocenenie Najlepší český film roku 2010 a v exkluzívnej piatkovej predpremiére Bažant Kinematograf prinesie novú českú komédiu Czech Made Man. Ďalšími atraktívnymi titulmi v rámci programu bude slovenský film Nesvadbovo, film slovenského študenta FAMU premiérovaný na tohtoročnom filmovom festivale v Cannes Cagey Tigers a chýbať nebude ani úspešný filmový hit tohto roka Občiansky preukaz Ondřeja Trojana.
Zlatý Bažant bude učiť správne čapovať
V tomto roku sa Zlatý Bažant podujal na náročnú úlohu – vyškoliť personál zariadení rýchleho občerstvenia, ktoré budú ponúkať pivo návštevníkom festivalu v správnej starostlivosti o pivo a čapovacie zariadenie, ako aj v správnom čapovaní piva. Práve tieto znalosti totiž dokážu do značnej miery ovplyvniť chuť a kvalitu podávaného piva aj na letných festivaloch. Školenia personálu pod vedením tímu obchodného sládka spoločnosti Heineken Slovensko Karola Franceho sa uskutočnia ešte pred otvorením festivalu.
Všetko bude na Bažant TV
V spolupráci so sociálnym portálom MeToo Zlatý Bažant umožní sledovať aktivity počas festivalu aj na internetovej Bažant TV pre tých, ktorí tohtoročný festival nebudú môcť navštíviť. Prostredníctvom prenosov z live kamier tak budú môcť sledovať dianie na letisku ako aj aktivity v Bažant stane a ďalší program festivalu.
Program letného festivalu Bažant Pohoda ako aj sprievodný program značky Zlatý Bažant sú tento rok teda skutočne bohaté. Tešíme sa na spoločné stretnutie od 7. do 9. júla 2011 v areáli letiska Trenčín.