BRATISLAVA 10. augusta (WBN/PR) – Skupina AXA v Českej republike a na Slovensku pokračovala v prvej polovici tohto roka v raste vo vybraných segmentoch svojho podnikania. Za túto činnosť dosiahla rekordný polročný zisk vo výške 18 608 000 €.
Medziročne zisk narástol o 46 %. Skvelé hospodárske výsledky dosiahla skupina AXA v ČR a SR vďaka kvalite poskytovaných produktov a služieb, zapojeniu a profesionalite svojich zamestnancov, vlastných finančných poradcov a externých partnerov. Hnacím motorom bola vysoká retencia klientov.
„S našimi vlastnými finančnými poradcami a externými partnermi pracujeme na tom, aby sme mohli našim klientom ponúknuť len tie najvhodnejšie riešenia. Kladieme veľký dôraz na starostlivosť o klientov a ich udržanie vo všetkých produktových radoch, procesoch a službách. Retencia je pre nás dôležitým indikátorom spokojnosti klientov, ktorú chceme zlepšovať a rozvíjať i naďalej,” povedal Robert Gauci, generálny riaditeľ skupiny AXA pre Slovensko a Českú republiku.
Polročné hospodárske výsledky skupiny AXA v ČR a SR predčili všetky očakávania. Na vysokej úrovni sú tak v majetkovom ako i v životnom poistení, a to najmä v porovnaní s už tak solídnym hospodárskym výsledkom celého minulého roka, kedy skupina dosiahla zisk takmer 21,5 miliónov eur.
„Som veľmi spokojný s vynikajúcimi hospodárskymi výsledkami skupiny AXA na slovenskom a českom trhu a som presvedčený, že naše tímy v nich budú naďalej pokračovať, rovnako ako i naši externí partneri,” hovorí Wilm Langenbach, finančný riaditeľ skupiny AXA pre oblasť International & New Markets a riaditeľ strategického rozvoja skupiny AXA pre oblasť EMEA.
„Skupina AXA a jej vedenie pre oblasť International & New Markets plne podporujú ďalšie budovanie značky AXA na slovenskom a českom trhu vrátane rozvoja strategických partnerstiev. Dôvodom je najmä veľký potenciál poistného sektoru v obidvoch krajinách, kvalita a výsledky nášho podnikania na týchto trhoch, ktoré riadi silný manažérsky tím, ale i skvelé väzby na vlastnú poradenskú sieť a externých partnerov. Teším sa na ďalší rozvoj nášho podnikania na Slovensku a v Českej republike a ďakujem zamestnancom, vlastným finančným poradcom a externým partnerom za ich podporu skupine AXA,” pokračuje Wilm Langenbach.
Hospodárske výsledky skupiny AXA v ČR a SR sa zlepšujú nielen vďaka zvyšujúcim sa predajom, ale tiež vďaka vyššej efektivite digitálnych riešení podporujúcich distribúciu. Napríklad viac ako 80 % zmlúv bolo v prvej polovici roka 2018 vyriešených elektronicky. Takmer 50 % všetkých nárokov v životnom poistení bolo vysporiadaných online. Tento inovatívny prístup pomáha skupine zvyšovať klientskú spokojnosť tak v Českej republike ako i na Slovensku, čoho dôkazom je vynikajúca dosiahnutá miera lojality klientov (Net Promoter Score) vo výške 42 %.
„Spokojnosť klientov je kľúčom k udržateľnosti nášho podnikania. Dodáva nám presvedčenie, že ideme správnou cestou. Inovácie sú neoddeliteľnou súčasťou našej DNA. Veríme, že budúcnosť poisťovníctva nie je len o vyplácaní škôd. Našou misiou je pomáhať ľuďom žiť lepší život a stať sa tak ich skutočným partnerom na každodennej báze,” dodáva Robert Gauci, generálny riaditeľ skupiny AXA v SR a ČR.