Keďže používatelia internetu sú čoraz náročnejší, vytváranie vysokokvalitného a príťažlivého obsahu je v súčasnosti jedným z najlepších spôsobov interakcie s cieľovým publikom. Ide však o to, že len vytváranie vlastného obsahu nestačí. Je čoraz ťažšie v online prostredí vyniknúť a získať pozornosť vašich potenciálnych zákazníkov. Aby ste váš obsah (a v konečnom dôsledku aj vašu značku) dostali k tým správnym ľuďom, nepotrebujete len solídnu stratégiu obsahového marketingu, ale aj kvalitné texty, ktoré podporia vaše PR aktivity. Ako to dosiahnuť?
Čo je to WhitePress®?
WhitePress® je najväčšia platforma v strednej a východnej Európe, ktorá umožňuje publikovať články v 24 jazykoch na viac ako 50 000 weboch. Zameriava sa primárne na obsahový marketing, ktorým pomáha svojim klientom nielen budovať značku, ale tiež uľahčiť celý proces spojený s tvorbou a publikáciou obsahu. WhitePress – Content marketingová platforma hrá v oblasti content marketingu a SEO významnú úlohu. Spolupracuje s rôznymi SEO a obsahovými agentúrami, ale tiež s e-commerce spoločnosťami, mediálnymi domami, a spoločnosťami pôsobiacimi v odvetví PR, vďaka čomu rýchlo a jednoducho prepája inzerentov s vydavateľmi.
Inzerenti vďaka informáciám z platformy môžu jednoducho nájsť vhodné umiestnenie pre akýkoľvek článok, ale tiež copywritera, ktorý im kvalitný článok napíše. Kvalitný obsah býva totiž druhou najväčšou výzvou, hneď po nájdení vhodného umiestnenia článkov. Vďaka službe Content Premium si však inzerent môže vyhľadať a jednoducho objednať vhodného copywritera, ktorý bude najlepšie vyhovovať jeho kritériám a požiadavkám. Databáza copywriterov je pre klientov spoločnosti WhitePress® dostupná už od marca 2022.
Čo je to obsahový marketing a PR?
PR a content marketing sú dve strany tej istej mince. Obe sa zameriavajú na vytváranie a komunikáciu hodnotných informácií – avšak pre dve rôzne cieľové skupiny. Pokiaľ ide o PR, cieľom je vzdelávať existujúce publikum, ako sú lojálni zákazníci, zainteresované strany a sledujúci vašich sociálnych sietí, a to primárne v témach, ktoré ich zaujímajú. Ide napríklad o tlačové správy alebo elektronické knihy (e-booky), ktoré sa často zverejňujú na spravodajských stránkach alebo sa zdieľajú spolu s inými publikáciami s cieľom osloviť publikum, ktoré vás už pozná.
Cieľom obsahového marketingu je zamerať sa na vytváranie vysokohodnotného obsahu, ktorý je aktuálny a relevantný. Ten sa následne zdieľa v nádeji, že vzbudí záujem u nových zákazníkov a rozšíri tak celkové publikum. Väčšinou ide o e-mailové kampane, ktoré povzbudzujú používateľov, aby sa pozreli na nové produkty, ale tiež o rôzne príspevky na sociálnych sieťach a klasické články na blog či články so skrytou reklamou. Kombinácia týchto dvoch prístupov umožňuje nájsť a generovať nových potenciálnych zákazníkov, ktorí u vás skôr alebo neskôr nakúpia.
Čo vám prinesie kvalitný obsahový marketing?
V podstate, čím lepšia je vaša obsahová marketingová stratégia, tým viac potenciálnych zákazníkov získate. Okrem toho, že vám tiež pomôže získať vyššiu návštevnosť webových stránok, lepšie povedomie o vašej značke, a tzv. leady. Ide o spôsob, ako si vytvoriť komunikačný kanál s novými potenciálnymi zákazníkmi, ktorí navštívia vašu stránku, prípadne vám na seba rovno zanechajú kontakt, napríklad v podobe emailu. Či už chcete alebo nie, obsahový marketing a tvorba PR článkov je veľmi dôležitou a neodmysliteľnou súčasťou digitálneho marketingu. Vaša značka porastie iba vtedy, ak sa spojíte s profesionálmi, a budete do online sveta prinášať kvalitný obsah – s tým vám pomôže práve platforma WhitePress®.
Informačný servis