Hospitalizovaní pacienti v žilinskej fakultnej nemocnici s poliklinikou za prvý polrok boli pacienti spokojní s poskytovanou zdravotnou starostlivosťou a službami na 95,5 percenta.
V porovnaní s uplynulým rokom je to nárast o takmer tri percentuálne body. Vyplýva to z analýzy prieskumu spokojnosti pacientov za prvý polrok tohto roka, ktorú si nemocnica spracováva v rámci systému manažérstva kvality.
Ako informovala nemocnica, pacienti sú najviac spokojní s poskytovanou zdravotnou starostlivosťou a službami na oddelení urológie, neurochirurgie a v liečebni pre dlhodobo chorých.
Nespokojní so stravou
Najspokojnejší boli pacienti s prístupom a správaním lekárov a sestier. Najmenej spokojní boli so stravovaním a s orientáciou v areáli nemocnice.
„Po plánovanej rekonštrukcii parkovacích miest budeme riešiť i orientačné a navigačné tabule v areáli nemocnice. Tiež som požiadal asistentky výživy, aby častejšie navštevovali tie oddelenia, na ktorých sa pacienti sťažujú na stravu,“ zareagoval riaditeľ žilinskej fakultnej nemocnice Ivan Mačuga.
Prieskum spokojnosti môže vyplniť každý hospitalizovaný pacient pri odchode z oddelenia do domácej starostlivosti. Vyjadrenie k poskytovanej zdravotnej starostlivosti a službám je anonymné.