V júni sa do mobilnej aplikácie alebo do elektronickej pobočky zdravotnej poisťovne Dôvera prihlásilo viac ako 300-tisíc používateľov. Medzi najviac využívané funkcionality dlhodobo patria čerpanie benefitov, covid preukaz, platby za poistné a elektronická zdravotná karta.
Prekážkou nie je ani vyšší vek
Pri využívaní digitálnych služieb nie je prekážkou ani vek nad 60 rokov. V tlačovej správe to uviedol Matej Štepiansky z poisťovne Dôvera.
Viac o téme: Koronavírus
Ako informoval Štepiansky, využívanie elektronických služieb zažívalo kontinuálny nárast používateľov počas celého pandemického obdobia, kedy klesol počet návštev v pobočkách.
Vybavovanie bezpečne cez mobil
„Následkom protipandemických opatrení klesol počet návštevníkov našich pobočiek v prvom polroku 2020 na 292-tisíc, kým v prvom polroku 2019 ich bolo 369-tisíc,“ spresnila poisťovňa s tým, že v prvom polroku 2021 klesol počet osobných návštev pobočiek na 196-tisíc.
Poisťovňa Dôvera navrhuje nepreplácať vybranú zdravotnú starostlivosť poskytovanú v zahraničí, upozornila na plytvanie peniazmi
„Menej návštev v pobočkách neznamená, že poskytujeme horší servis našim poistencom. Práve naopak, dlhodobo ich motivujeme k tomu, aby na komunikáciu s nami využívali elektronické služby a tie neustále inovujeme. Pandémia nám v tomto, paradoxne, veľmi pomohla. Pretože naši poistenci zistili, že nielen povinnosti, ale aj čerpanie benefitov môžu bezpečne vybaviť cez mobil,“ vysvetlil Branislav Jendroľ, riaditeľ úseku služieb poistencom v Dôvere a klientov ubezpečil, že žiadne zatváranie pobočiek Dôvery sa nechystá.