BRATISLAVA 7. septembra 2018 (WBN/PR) – Vedenie mesta spustilo v uplynulých mesiacoch niekoľko veľkých imidžových kampaní. Napriek desiatkam tisíc eur z verejných zdrojov, ktoré tieto projekty stáli, je ich výsledný efekt viac než sporný. Zároveň vedenie nášho hlavného mesta nedokáže prijať systémové opatrenia, aby Bratislava dokázala čeliť následkom klimatických zmien, akými boli napríklad prívalové dažde, ktoré ochromili metropolu Slovenska v uplynulých dňoch.
Prívalové dažde zasiahli Bratislavu, už druhýkrát v tomto roku. Pod vodou sa ocitli takmer všetky ulice a miesta, ktoré zaplavila voda už na jar.
“Vyzývam vedenie mesta, by sa zdržalo vynakladania desaťtisícov eur na rôzne marketingové aktivity, najmä teraz pred voľbami. Ale aby tieto prostriedky investovalo efektívne, pre nás Bratislavčanov do riešenia údržby a havarijných situácií, ktoré nám strpčujú život, ako tomu bolo naposledy tento víkend,” uviedol kandidát na primátora Bratislavy Václav Mika.
Magistrát spustil v predvolebnom období už niekoľko marketingových kampaní. Ich efekt je však minimálny. Najnovšie má vedenie Bratislavy, podľa zverejnenej zmluvy, naplánovanú bezpečnostnú kampaň v rámci pripravovaného projektu Automatickej požičovne bicyklov. Kampaň na zvýšenie bezpečnosti na bicykloch za vyše 56-tisíc eur sa začne pred koncom hlavnej cyklistickej sezóny.
Václav Mika zároveň vyzýva vedenie mesta na pozastavenie plnenia všetkých mediálnych zmlúv, ktorými Bratislavčania platia za to, aby sa súčasný primátor a jeho tím zviditeľňovali v médiách. Takto ušetrené finančné prostriedky navrhuje Mika okamžite použiť na opravu, rekonštrukciu a prečistenie kanálových vpustí a kanalizácie. Mesto má byť na takéto krízové situácie pripravené a musí prioritne chrániť zdravie a majetok ľudí žijúcich v Bratislave. Pretože naše mesto a Bratislavčania sú to hlavné.
S úctou,
Václav Mika
kandidát na primátora hlavného mesta Bratislavy