Výťažok z dražby outfitov Lukáša Krnáča pôjde na pomoc jednorodičovským rodinám v núdzi (foto)

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Odevná banka
Foto: SITA/Odevná banka.
Tento článok pre vás načítala AI.

Výťažok z dražby outfitov Lukáša Krnáča pôjde na pomoc jednorodičovským rodinám v núdzi. Ploom v spolupráci s návrhárom Lukášom Krnáčom odštartovali charitatívnu dražbu štyroch exkluzívnych outfitov.

Vyvolávacia cena každého outfitu je 100 eur

Všetky získané prostriedky poputujú na podporu jednorodičovských rodín v núdzi, ktorým pomáha Odevná banka. Projekt si kladie za cieľ zmierniť finančné ťažkosti domácností, ktoré sa ocitli na hranici chudoby a sociálneho vylúčenia.

Dražba prebieha od 25. septembra, záujemcovia môžu vidieť unikátne outfity Lukáša Krnáča vystavené v spolupráci so značkou Ploom v SOM Store v shopping centre Nivy.

Odevná banka
Foto: SITA/Odevná banka.

Do dražby sa dá zapojiť online prostredníctvom QR kódu umiestneného pri každom outfite, ktorý záujemcov presmeruje na portál aukro.sk. Vyvolávacia cena každého outfitu je 100 eur. Dražba sa končí 2. októbra 2024 o polnoci, a outfity si prevezme ten, kto ponúkne najvyššiu sumu.

Výťažok z dražby poputuje do Odevnej banky

„Veľmi si vážime, že sa nám podarilo osloviť verejnosť a ukázať, že móda môže nielen inšpirovať, ale aj pomáhať jednorodičom, ktorí dnes patria medzi najviac ohrozenú sociálnu skupinu. Pre módnych nadšencov, ktorí majú radi extravaganciu, ide o jedinečnú príležitosť získať modely Lukáša Krnáča a zároveň prispieť k podpore jednorodičov v núdzi,“ povedala Lýdia Valentová zo spoločnosti JTI.

Odevná banka
Foto: SITA/Odevná banka.

Výťažok z dražby poputuje do Odevnej banky, ktorá zbiera, triedi a distribuuje potrebné oblečenie jednorodičovským rodinám. Iniciatíva poskytuje jednorodičom aj pracovné príležitosti, čím podporuje ich finančnú stabilitu.

Aktuálne štatistiky ukazujú, že až 46,5 % jednorodičovských rodín čelí vysokému riziku chudoby. „Vďaka finančným prostriedkom z tejto dražby dokážeme podporiť viac jednorodičovských rodín a poskytnúť im nielen materiálnu pomoc, ale aj nádej na lepšiu budúcnosť,“ uviedla Z. Horváthová, PR manažérka Odevnej banky.

Odevná banka
Foto: SITA/Odevná banka.
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Lukáš KrnáčLýdia Valentová
Firmy a inštitúcie JTIOdevná bankaPloom