Sociálny vyhľadávač Joynup zaviedol inovatívny kvíz pre svojich aktívnych členov s cieľom zvýšiť nielen jeho návštevnosť, ale tiež informovanosť o funkcionalitách aplikácie a jej používaní v praxi. Okrem toho, že jeho užívatelia zarábajú na prijatí, resp. zobrazení reklamy, ďalším zo spôsobov, ako sa chce aplikácia šíriť je súťaž v podobe kvízu. Svojim užívateľom bude Joynup zasielať otázky, na ktoré bude možné odpovedať vždy len nasledujúcich 24 hodín od doručenia kvízovej otázky. Tí, ktorí sa v určenom čase do kvízu zapoja, dostanú zaplatené. Okrem toho najaktívnejší užívateľ s najvyšším počtom správnych odpovedí každý mesiac získa odmenu vo výške 100 eur.
Kryptomena ako odmena
Joynup, ktorý prepája ľudí a firmy v reálnom živote, ponúka svojim členom odlišný prístup k internetovej reklame. Ako bolo spomenuté vyššie, užívatelia sú odmeňovaní za prijatie alebo zobrazenie alternatívnych reklamných správ. Ako odmenu dostávajú vlastnú kryptomenu JOY, ktorú si môžu jednoducho vymeniť za reálne peniaze.
„Nenútime sledovať reklamu zadarmo. Chceme, aby boli motivovaní k aktivite, a preto sme vytvorili túto kampaň,“ uviedol CEO Joynapu Richard Olšovský. Užívatelia, ktorí si zaplatia za Prémium členstvo, môžu získať ešte vyššie odmeny.
Užívatelia, ktorí reagujú na otázky alebo na reklamu, vždy dostanú na svoj „bankový“ účet v profile sumu v prepočte 0,05 eura pre člena, ktorý aplikáciu využíva bezplatne a 0,10 eura pre Prémium členov, pričom jednorazové spoplatnenie Prémium členstva je vo výške 9,99 eur + DPH.
Stále vo fáze rastu
Aplikácia, ktorá je stále vo fáze rastu, v súčasnosti spája viac ako 20 000 užívateľov. Ide o startup, ktorý má ešte viacero nedostatkov, ktoré postupne vychytáva, aj z dôvodu, obmedzenejšieho financovania vývoja v porovnaní s veľkými hráčmi na trhu.