Prieskum: Slováci nákupné poukážky obľubujú, chceli by aj elektronické

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Cashback World

BRATISLAVA 12. novembra 2018 (WBN/PR) – Nákupné poukážky určitej nominálnej hodnoty a s presnou dobou platnosti sú medzi zákazníkmi na Slovensku známe a obľúbené. Potvrdili to aj výsledky prieskumu pre nákupné spoločenstvo Cashback World, podľa ktorého až 89 % opýtaných považuje nákupné poukážky za dobrú vec pre zákazníka. Súčasne by takmer tri štvrtiny respondentov (73 %) uvítali, ak by existovali aj v elektronickej podobe. Prieskum sa uskutočnil v októbri 2018 na vzorke 1 000 respondentov nad 18 rokov.

Nákupné poukážky v obvyklej papierovej či plastovej forme sa dajú použiť nielen pre vlastnú potrebu, ale je možné ich aj podarovať. Nevýhodou takýchto poukážok však je, že každý predajca vydáva vlastné, a tak sú zákazníci nútení zadovážiť si ich u každého zvlášť.

Po novom sa však starosti s ich obstaraním a použitím na nákup podstatne zjednodušia. „Pod názvom eVoucher prinášame na slovenský trh novinku v segmente nákupných poukážok. Ide o plnohodnotný elektronický ekvivalent tradičných nákupných poukážok, avšak s viacerými benefitmi pre zákazníka,“ hovorí Laura Bertoldová, Head of Marketing myWorld Slovakia, prevádzkovateľa medzinárodného nákupného spoločenstva Cashback World na Slovensku.

eVoucher je pre zákazníkov na Slovensku dostupný ako nová funkcia v mobilnej aplikácii s názvom The Cashback App od nákupného spoločenstva Cashback World. Laura Bertoldová vysvetľuje, že nákup eVouchera je veľmi jednoduchý. „V Cashback App alebo prostredníctvom webovej stránky www.cashbackworld.com si ho môže každý, kto je členom Cashback World zakúpiť, zaplatiť a ihneď použiť na nákup, alebo ho poslať ďalej ako darček. Celý proces zaberie len pár sekúnd.“

Na rozdiel od súčasných papierových poukážok, ktoré je potrebné zakúpiť u každého predajcu zvlášť, eVoucher od Cashback World je možné kúpiť od viacerých predajcov na jednom mieste. Keďže ide o novinku, zatiaľ je ich sedem, ide však o veľkých a atraktívnych predajcov ako Decathlon, MALL.sk, Martinus, CEWE, ZOOT, Cinema City či Panta Rhei. Ich počet však bude vzhľadom k potenciálu a výhodám tejto novinky v budúcnosti určite narastať.

Týmto však výhody eVouchera nekončia. Keďže je integrovaný v Cashback App, jeho ďalšou veľkou výhodou je, že za každý takto zakúpený eVoucher zákazník dostáva časť zaplatenej sumy späť a získava aj tzv. Shopping Points za ktoré získa ďalšie výhodné zľavy. Prednosťou nového typu nákupnej poukážky je tiež jeho menší ekologický dopad. Nielenže šetrí papier či plast, ale za jeho kúpou netreba nikam cestovať a všetko sa dá vybaviť online z jedného miesta.

Pre využívanie všetkých výhod, ktoré nový eVoucher ponúka je potrebné, aby bol zákazník zaregistrovaný v nákupnom spoločenstve Cashback World. On-line registrácia je jednoduchá a bezplatná. Nový produkt eVoucher potom nájde nielen na webovej stránke www.cashbackworld.com, ale aj v mobilnej aplikácii Cashback App, ktorú si môže rýchlo a bezplatne stiahnuť v Google Play alebo App Store, a mať tak nový eVoucher vždy dostupný.

O Cashback World

Medzinárodné nákupné spoločenstvo Cashback World ponúka atraktívne nákupné výhody (peniaze späť z každého nákupu a body, ktoré poskytujú ďalšie zľavy, tzv. Shopping Points) zákazníkom, ktorí chcú ušetriť pri svojich nákupoch použitím cashback nákupnej karty alebo online. Cashback World je v súčasnosti aktívny v 47 krajinách sveta. 11 miliónov jeho súčasných členov si užíva nákupné výhody u 120 000 obchodných partnerov na celom svete. Viac informácií je dostupných na www.cashbackworld.com

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať