Obchodné reťazce neustále pracujú na pochopení a riešení ekonomických, environmentálnych a sociálnych vplyvov svojho pôsobenia a preto už oveľa skôr začali s implementáciou ESG (Environmental, Social, and Governance) do stratégií svojich činnosti.
Lidl nepoľavuje a napĺňa vízie
Ako pre agentúru SITA uviedla Adriana Maštalircová, hovorkyňa Lidl Slovenská republika, aj napriek komplikovaným podmienkam ich spoločnosť nepoľavila v cieľoch a napĺňaní vízie.
„Udržateľnosť je pre Lidl kľúčovým atribútom, ktorý zaručuje kvalitu a transparentnosť. Lidl sformuloval vlastnú klimatickú stratégiu v rámci skupiny Schwarz, pričom sa zaviazal dosiahnuť nulové emisie do roku 2050. Do roku 2034 plánuje znížiť emisie v poľnohospodárstve, lesníctve a inom využívaní pôdy o 42,4 % a v sektore energetiky a priemyslu o 35 %,“ priblížila Maštalircová.