Obchodné reťazce sa na implementáciu ESG pripravovali už dlhšie, aj napriek komplikovaným podmienkam v nej plánujú pokračovať

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Ez2i9746.jpg
Foto: Lidl
Tento článok pre vás načítala AI.

Obchodné reťazce neustále pracujú na pochopení a riešení ekonomických, environmentálnych a sociálnych vplyvov svojho pôsobenia a preto už oveľa skôr začali s implementáciou ESG (Environmental, Social, and Governance) do stratégií svojich činnosti.

Lidl nepoľavuje a napĺňa vízie

Ako pre agentúru SITA uviedla Adriana Maštalircová, hovorkyňa Lidl Slovenská republika, aj napriek komplikovaným podmienkam ich spoločnosť nepoľavila v cieľoch a napĺňaní vízie.

„Udržateľnosť je pre Lidl kľúčovým atribútom, ktorý zaručuje kvalitu a transparentnosť. Lidl sformuloval vlastnú klimatickú stratégiu v rámci skupiny Schwarz, pričom sa zaviazal dosiahnuť nulové emisie do roku 2050. Do roku 2034 plánuje znížiť emisie v poľnohospodárstve, lesníctve a inom využívaní pôdy o 42,4 % a v sektore energetiky a priemyslu o 35 %,“ priblížila Maštalircová.

Podporte kvalitný nezávislý obsah

Budeme vdační, ak nás podporíte kúpou dobrovoľného predplatného. Ďakujeme.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Jana KuklováLucia Vargová
Firmy a inštitúcie COOP Jednota SlovenskoKauflandLidlTÜV SÜD Slovakia