Slováci sa pri on-line poistení obávajú zvýšenia ceny

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Poistenie
Ilustračné foto. pixabay.com

Obavy majú Slováci aj z dodatočných zmien podmienok poistenia, vyplynulo z prieskumu výskumnej spoločnosti Nielsen Admosphere Slovakia.

Slováci sa v rámci uzatvárania poistenia on-line najviac obávajú dodatočného zvýšenia ceny. Vyjadrilo sa tak 40 % respondentov. Prípadného riešenia reklamácií sa obáva 39 % opýtaných a 38 % respondentov má strach z dodatočných zmien podmienok poistenia. Vyplynulo to z prieskumu výskumnej spoločnosti Nielsen Admosphere Slovakia, ktorý uskutočnila na vzorke 1 000 dospelých respondentov internetovej populácie Slovenského národného panela.
Najviac rozhoduje cena
Najsilnejší vplyv na rozhodnutie o uzatvorení poistenia aj v rámci on-line prostredia má cena, pričom 45 % opýtaných jej pridelilo veľmi silný vplyv. Nasledovala osobná skúsenosť, komplexnosť a prehľadnosť ponuky a osobný prístup. Naopak, najmenej dôležitá je pre internetovú dospelú populáciu možnosť videohovoru, či on-line chatu, ďalej možnosť on-line dojednania schôdzky, či dostupnosť informácií, ktoré si môžu stiahnuť z webu.
Spoliehame sa hlavne na seba
Respondenti sa najčastejšie pri rozhodovaní o tom, či uzatvoria poistenie, spoliehajú sami na seba. Sami si získavajú informácie a rozhodujú sa podľa momentálnej potreby. Takmer pri všetkých typoch poistenia tento faktor uviedla viac než polovica opýtaných. Výnimkou je poistenie platobných kariet, poistenie schopnosti splácať úver, či hypotéku, celoročné cestovné poistenie k platobnej karte a jednorazovo platené životné poistenie. Prvé tri uvedené typy sú viac než ostatné častejšie uzatvárané po aktívnom oslovení bankou či poisťovňou.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať