Pripravte sa na odstávku služieb Slovenskej sporiteľne

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Slovenská sporiteľňa
Foto: ilustračné, www.facebook.com
Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
  • Chapters
  • descriptions off, selected
  • captions and subtitles off, selected
    Reklama
    Tento článok pre vás načítala AI.

    Slovenská sporiteľňa informuje svojich klientov o plánovanej odstávke bankových služieb, ktorá sa uskutoční v noci z piatka 14. februára na sobotu 15. februára 2025. Táto odstávka je súčasťou snahy banky vylepšiť svoje služby a zabezpečiť, aby boli ešte pohodlnejšie a efektívnejšie pre používateľov. Počas tohto obdobia bude väčšina online a mobilných služieb banky nedostupná, ale samotné bankomaty a platby v obchodoch budú naďalej plne funkčné.

    Čo nepôjde počas odstávky?

    Odstávka sa uskutoční v čase od 00:00 do 05:00 hod. 15. februára 2025, pričom sa dotkne niekoľkých dôležitých služieb banky:

    Kreditné karty: Platby cez internet budú počas tejto doby obmedzené.
    Výber z bankomatu mobilom: Tento spôsob výberu bude v uvedenom čase nedostupný.
    Internetbanking George, mobilná aplikácia George, Sporopay, Databanking a ďalšie služby: Tieto digitálne kanály nebudú dostupné.
    mToken: Podpisovanie transakcií prostredníctvom mTokenu nebude fungovať.
    Partner Portal a zriadenie, zmena produktov a služieb cez web: Tieto služby budú nedostupné – Partner Portal medzi 21:30 hod. 14. februára a 03:00 hod. 15. februára a webové zriadenie od pol noci do piatej ráno.

    Ďalšie služby, ako elektronické výpisy, notifikácie o transakciách a elektronické platby, budú tiež obmedzené alebo doručené s oneskorením.

    Prečo banky vykonávajú odstávky?

    Odstávky podobného typu sú bežnou praxou v bankovníctve. Dôvodom je potreba pravidelných technických údržbových prác, ktoré umožňujú vylepšiť bezpečnosť a efektívnosť systémov. Banky často využívajú nočné hodiny, keď je najmenej zákazníkov aktívnych, aby minimalizovali narušenie bežného chodu.

    Z hľadiska bezpečnosti je pravidelná aktualizácia a údržba softvérových systémov nevyhnutná na ochranu citlivých údajov a prevenciu možných kybernetických hrozieb. Banky si preto dávajú záležať na tom, aby sa všetky systémy po odstávke obnovili v bezpečnom a stabilnom stave.

    Cieľom odstávky je teda nielen údržba, ale aj vylepšenie zákazníckej skúsenosti, zabezpečenie lepšej funkčnosti a bezpečnosti služieb, ktoré Slovenská sporiteľňa poskytuje.

    Všetci klienti sú vyzvaní, aby si vopred naplánovali svoje bankové operácie a v prípade potreby vyhľadali alternatívne spôsoby platby, najmä v období trvania odstávky. Banka sa ospravedlňuje za možné komplikácie a verí, že vylepšenia prinesú výhody v budúcnosti.

    Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
    Firmy a inštitúcie: Slovenská sporiteľňa