VSE otvorila v Košiciach v sídle svojej spoločnosti moderné Zákaznícke centrum. Koncept je inšpirovaný predajňami úspešných svetových značiek a zákazníkov čaká multikanálový zážitok.
Zákaznícke centrum VSE je orientované na zákazníka a na to, ako mu spestriť jeho návštevu. Pri tvorbe konceptu sa spoločnosť inšpirovala predajňami úspešných svetových značiek. „Opreli sme sa aj o najnovšie poznatky o nákupnom správaní zákazníkov. Budúcnosť bude patriť firmám, ktoré ponúknu multikanálový zážitok a skúsenosť,“ hovorí Miroslav Kulla, predseda predstavenstva spoločnosti.
Kľúčové bolo spojiť značku VSE s týmto trendom. „Rozhodli sme sa pre spojenie štyroch živlov. Zákaznícke centrum ponúka inšpirácie k využitiu tepla, svetla, vody a vetra v domácnostiach zákazníkov,“ prezrádza M. Kulla.
Naším zámerom je, aby sa všetky naše Zákaznícke centrá stali poradcami pre domácnosť. Aby ich zákazníci navštevovali vždy, keď sa chcú dozvedieť niečo nové o energiách vo svojej domácnosti, ak sa zaujímajú o inteligentné / smart domácnosti, alebo hľadajú zelené riešenia. |
Priestor čakárne je viacúčelový
Novinkou sú podujatia pre zákazníkov. Na jeseň čaká zákazníkov priamo v Zákazníckom centre (ZC) niekoľko vzdelávacích aktivít zameraných na moderné a ekologické spôsoby vykurovania.
Jeseň bude patriť teplu
„Pripravené máme súťaže, ktoré budú motivovať zákazníkov k návšteve nášho centra,“ prezrádza M. Kulla. V tomto týždni začala prvá s názvom kotol plný ponožiek. Spoločnosť vytvorila aj sériu krátkych videí. Samozrejme, zákazníci majú možnosť sledovať ich počas svojej návštevy ZC.
Pripravené videá prezentujú riešenia pre domácnosti, prinášajú jednoduché, no účinné tipy týkajúce sa vykurovania a ktoré zároveň šetria životné prostredie. VSE tak pokračuje v nastolenom „zelenom“ trende. VSE sa už niekoľko rokov venuje energetickej efektívnosti a zákazníkom pomáha šetriť energiu i životné prostredie. Od apríla t.r. prišla aj s ponukou dodávky zelenej elektriny. Viac info na www.zelenaenergia.sk. |
Informačný servis