VSE otvorila v Košiciach v sídle svojej spoločnosti moderné Zákaznícke centrum. Koncept je inšpirovaný predajňami úspešných svetových značiek a zákazníkov čaká multikanálový zážitok.
Zákaznícke centrum VSE je orientované na zákazníka a na to, ako mu spestriť jeho návštevu. Pri tvorbe konceptu sa spoločnosť inšpirovala predajňami úspešných svetových značiek. „Opreli sme sa aj o najnovšie poznatky o nákupnom správaní zákazníkov. Budúcnosť bude patriť firmám, ktoré ponúknu multikanálový zážitok a skúsenosť,“ hovorí Miroslav Kulla, predseda predstavenstva spoločnosti.
Kľúčové bolo spojiť značku VSE s týmto trendom. „Rozhodli sme sa pre spojenie štyroch živlov. Zákaznícke centrum ponúka inšpirácie k využitiu tepla, svetla, vody a vetra v domácnostiach zákazníkov,“ prezrádza M. Kulla.
| Naším zámerom je, aby sa všetky naše Zákaznícke centrá stali poradcami pre domácnosť. Aby ich zákazníci navštevovali vždy, keď sa chcú dozvedieť niečo nové o energiách vo svojej domácnosti, ak sa zaujímajú o inteligentné / smart domácnosti, alebo hľadajú zelené riešenia. |
Priestor čakárne je viacúčelový
Novinkou sú podujatia pre zákazníkov. Na jeseň čaká zákazníkov priamo v Zákazníckom centre (ZC) niekoľko vzdelávacích aktivít zameraných na moderné a ekologické spôsoby vykurovania.
Jeseň bude patriť teplu
„Pripravené máme súťaže, ktoré budú motivovať zákazníkov k návšteve nášho centra,“ prezrádza M. Kulla. V tomto týždni začala prvá s názvom kotol plný ponožiek. Spoločnosť vytvorila aj sériu krátkych videí. Samozrejme, zákazníci majú možnosť sledovať ich počas svojej návštevy ZC.
| Pripravené videá prezentujú riešenia pre domácnosti, prinášajú jednoduché, no účinné tipy týkajúce sa vykurovania a ktoré zároveň šetria životné prostredie. VSE tak pokračuje v nastolenom „zelenom“ trende. VSE sa už niekoľko rokov venuje energetickej efektívnosti a zákazníkom pomáha šetriť energiu i životné prostredie. Od apríla t.r. prišla aj s ponukou dodávky zelenej elektriny. Viac info na www.zelenaenergia.sk. |
Informačný servis
















