BRATISLAVA 13. januára (WBN/PR) – Dopyt po službách osobných concierge nabral v posledných rokoch vzrastajúci trend. Tieto služby požaduje predovšetkým náročná klientela, ako sú riaditelia a majitelia firiem či top manažéri medzinárodných korporácií. Spoločnosť Exclusive Tours preto rozširuje portfólio svojich služieb a uvádza na trh novú divíziu Exclusive Concierge. Počínajúc od januára 2014 túto divíziu vedie novo nastupujúci Václav Jančařík.
Rozvoja novej divízie Exclusive Tours sa ujíma Václav Jančařík. Jedná sa o profesijne erudovaného človeka, ktorý pôsobil viac ako 5 rokov na pozíciách concierge v prestížnych spoločnostiach ako Mandarin Oriental Hotel, Hotel Kempinski či private equity skupine KKCG. Obchodnú realitu concierge tak pozná, ako jeden z mála profesionálov, veľmi dobre.
„Veľmi nás teší, že sme získali do týmu človeka, ktorého profesijná filozofia dokonale korešponduje s našimi firemnými hodnotami,“ hovorí CEO Exclusive Tours David Eder a dodáva: „Verím, že naša nová posila týmu bude rozvíjať divíziu Exclusive Concierge s dôrazom na kvalitu vzťahov s klientmi založených na osobnom prístupe a obojstrannej dôvere.”
„Trh concierge služieb je na vzostupe, pričom v horizonte piatich rokov by sa mohol dopyt po concierge službách v strednej Európe až strojnásobiť. Aktuálne sa u nás však vyskytujú concierge služby, ktoré klientov obslúžia na zavolanie, ale ich servis je veľmi neosobný. Je to ako v call centre, keď ste v kontakte stále s niekým iným. V reakcii na túto súčasnú situáciu, a tiež dopyt zo strany stávajúcich klientov Exclusive Tours, vytvárame úplne novú službu Exclusive Concierge, ktorá volí osobný prístup a ušetrí náročným klientom ich drahocenný čas a uľahčí každodenný život,” hovorí Václav Jančařík, riaditeľ divízie Exclusive Concierge.
Sektor concierge služieb má v Slovenskej republike značné rezervy, a preto ponúka priestor k expanzii spoločnostiam, ktoré sú schopné poskytnúť individuálne služby a autentický osobný prístup ku klientovi. „Klienti z radov top manažérov alebo majiteľov spoločností oceňujú najmä rýchlu reakčnú dobu a našu expertízu v okamžitom riešení potenciálne pálčivých situácií. Osobný prístup a dôraz na efektivitu rovnako ako transparentný prístup v oblasti cenovej ponuky sú pre nás prioritou,” dodáva Václav Jančařík.
Poslaním novo vzniknutej spoločnosti je plniť želania klientov, nech už sa zdajú byť akokoľvek náročné. Patrí medzi ne okrem iného zaistenie prístupu na spoločenské udalosti, vypredané športové a kultúrne akcie či VIP prehliadky galérií mimo otváraciu dobu. Okrem týchto služieb exkluzívneho charakteru sa klienti môžu na Exclusive Concierge spoľahnúť tiež pri zaistení činností bežného dňa, odporúčaní a rezervácii špičkových, obvykle plne obsadených reštaurácií čí nákupov darčekov. Asistencia na telefóne 24 hodín denne, 7 dní v týždni je samozrejmosťou.