BRATISLAVA 16. decembra (WBN/PR) – Hektické obdobie predvianočných nákupov prináša okrem potešenia aj rôzne úskalia. Zavádzajúca reklama, nekonečné reklamačné konania či nevôľa obchodníkov vymeniť zakúpený tovar, to všetko môže narušiť bezproblémové nákupy. Príďte sa poradiť do nákupného centra Polus a Avion, čo robiť v nepríjemných situáciách.
Zastúpenie Európskej komisie na Slovensku a Európske spotrebiteľské centrum v SR prichádza s informačnou kampaňou, ktorej cieľom je zvýšiť povedomie o spotrebiteľských právach. Spotrebitelia najčastejšie hľadajú odpovede na to, ako majú vrátiť nevhodný darček. Množia sa aj prípady falošných e-shopov. Informačná kampaň má zodpovedať na praktické otázky a upozorniť aj na smernicu EÚ o právach spotrebiteľov. Tí sa môžu prísť poradiť osobne aj do najväčších nákupných centier. Infostánok Európskeho spotrebiteľského centra nájdu:
– vo štvrtok 17. decembra medzi 13.00 a 18.00 hod. v Avion Shopping Parku oproti predajni Sunpharma.
– v piatok 18. decembra medzi 13.00 a 18.00 hod. v hlavnej rotunde Polus City Center
Fundovaní právnici sú pripravení poradiť pri riešení problémov súvisiacich s nákupom vianočných darčekov, s uplatnením spotrebiteľských práv v praxi. K dispozícií budú propagačné materiály či praktický vreckový diár doplnený o užitočné tipy.
Viac na: https://esc-sr.sk/