V podnikoch stúpol záujem o čapované pivo, medziročne je to o 20 percent

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Pivo foto 6 zdroj szvps.jpg
Foto: Slovenské združenie výrobcov piva a sladu

Záujem o čapované pivo stúpol v partnerských podnikoch Plzeňského Prazdroja Slovensko medziročne o 20 %. Denne pribúda 15 až 60 nových partnerských prevádzok, ktoré robia prvýkrát objednávku.

Od otvorenia terás si podniky objednali spolu viac ako 40-tisíc hektolitrov piva. Informovala o tom v stredu hovorkyňa spoločnosti Plzeňský Prazdroj Slovensko Zdenka Huňady.

Plzeňský Prazdroj Slovensko je pivovovar s 550 zamestnancami. Do portfólia značiek spoločnosti patrí Pilsner Urquell, Šariš, Velkopopovický Kozel, Radegast, Gambrinus, Topvar, Smädný Mních, Excelent, nealkoholické pivo Birell a cider Frisco.

Spoločnosť patrí pod jednotku Asahi Europe & International Group, pod ktorú spadá 19 pivovarov v 8 európskych krajinách, a ktorá patrí pod japonskú spoločnosťou Asahi.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Plzeňský Prazdroj Slovensko