BRATISLAVA 15. mája (WBN/PR) – Spoločnosť HEINEKEN Slovensko v spolupráci s Nitrianskou komunitnou nadáciou vyhlásila výsledky grantového programu Tu sme doma. V rámci 7. ročníka programu si symbolický šek prevzalo desať úspešných žiadateľov, ktorí na realizáciu verejnoprospešných projektov získali sumu 29 710,58 EUR.
79 podporených projektov
O grant sa uchádzalo 21 projektov. Hodnotiaca komisia zložená z predstaviteľov spoločnosti HEINEKEN Slovensko, Nitrianskej komunitnej nadácie a Mesta Hurbanovo rozhodla v 7. ročníku programu Tu sme doma o podpore 10 projektov vo výške 29 710,58 €. Pri výbere sa kládol dôraz na verejnoprospešný charakter, aktívne zapojenie dobrovoľníkov a dlhodobý prínos pre širokú komunitu. Žiadatelia, ktorých projekty najviac presvedčili komisiu, získali granty od 1 700 € do 3 300 €. V rámci siedmich ročníkov programu vzniklo v Hurbanove už 79 komunitných projektov v hodnote takmer 206 400 €.
Prínos pre Hurbanovo
V siedmom ročníku programu Tu sme doma vznikne relaxpark a vzdelávacia miestnosť pre miestny dobrovoľnícky zbor hasičov. Dobrovoľníci zrekonštruujú zvonicu či okolie kultúrnospoločenskej budovy a vytvoria svojpomocne stolnotenisovú halu. Novinkami bude využívanie tradičných drevených hračiek počas hurbanovských podujatí, oživenie tradičnej výroby keramiky, nové kroje pre detský folklórny súbor či vysadenie zelene a úprava chodníkov
„Sme veľmi radi, že už siedmy rok v poradí sa program Tu sme doma teší svojej obľube v našom domovskom regióne Hurbanova. Spoločnosť HEINEKEN Slovensko je nesmierne hrdá na všetkých dobrovoľníkov, ktorí sa opätovne zapojili do tohtoročnej výzvy a sú odhodlaní svoje nápadité myšlienky zrealizovať. Medzi desiatimi úspešnými žiadateľmi o grant sú aktívne zapojení aj niektorí naši zamestnanci, o to väčšmi sa tešíme na výsledné projekty. Máme radosť, že vďaka tomuto programu sa podieľame na rozvoji Hurbanova,“ povedala Hana Šimková, manažérka korporátnych vzťahov spoločnosti HEINEKEN Slovensko.
Program Tu sme doma
Grantový program určený na skvalitnenie života obyvateľov mesta Hurbanovo a jeho okolia. V rámci siedmich ročníkov programu bolo podporených 79 komunitných projektov v hodnote takmer 206 400 €. O grant môžu žiadať jednotliví obyvatelia, občianske združenia, školy a škôlky, športové kluby a iné organizácie. Maximálna výška grantu, ktorý je možné získať v rámci jedného projektu, je 3 300 €. Oblasti podpory: rozvoj komunitného života so zameraním na zbližovanie ľudí žijúcich v Hurbanove, kultúrne aktivity s dôrazom na regionálne tradície Hurbanova, vzdelávacie aktivity nad rámec formálneho vzdelávania v predškolských zariadeniach a školách, programy pre znevýhodnené skupiny obyvateľov, úprava verejných priestranstiev, programy zamerané na ochranu a podporu zdravia a iné oblasti prispievajúce k rozvoju mesta Hurbanovo.
Nitrianska komunitná nadácia
Nitrianska komunitná nadácia je mimovládna nezisková organizácia, ktorá zlepšuje kvalitu života ľudí v Nitrianskom kraji už viac ako 13 rokov. Tvorí „most“ medzi tými, ktorí potrebujú finančnú podporu na realizáciu neziskových aktivít a tými, ktorí chcú takéto aktivity podporiť. Svojou činnosťou motivuje ľudí k dobrovoľníckej práci a pomáha pri rozvoji filantropie. Viac informácií nájdete na www.nkn.sk.
HEINEKEN Slovensko:
HEINEKEN je viac ako 14 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom na úrovni 45 %. Heineken Slovensko, a.s. je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – HEINEKEN N.V. Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, HEINEKEN na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň, Kelt, Martiner, ako i niektoré známe zahraničné značky – Krušovice, Starobrno a Desperados. Od roku 2015 sa HEINEKEN Slovensko stal výrobcom najpredávanejšieho cideru na svete, značky Strongbow, ktorý vyrába v pivovare Hurbanovo a dodáva na trhy strednej a východnej Európy. Viac informácií: www.heinekenslovensko.sk.