Ocenenie ShopRoku na Slovensku prvýkrát udeľovali aj v kategórii udržateľný e-shop.
Túto cenu získali tri internetové obchody, ktoré minulý rok prešli certifikáciou projektu udržateľný e-shop, uviedol David Chmelař, CEO Heureka Group.
Udržateľnosť je pre Slovákov dôležitá
„Viac ako polovica Slovákov uvádza, že udržateľnosť je dôležitým faktorom pri výbere výrobku alebo služby. Sme radi, že môžeme byť garantom certifikátu potvrdzujúceho udržateľnosť e-shopu a pomôcť tak zákazníkom ľahšie identifikovať internetové obchody s nízkym environmentálnym či spoločenským rizikom,“ povedala Ľubica Gubová, country manažérka spoločnosti Visa pre Slovensko, generálny partner ocenení ShopRoku.
E-shopy na Slovensku opäť rastú, analýza ukázala najpredávanejšie produkty
Chmelař doplnil, že titul ShopRoku udeľuje nákupný poradca Heureka.sk už 15 rokov a o víťazoch rozhodujú zákazníci aj odborná porota.
Najobľúbenejší e-shop
Dodal, že najkvalitnejší e-shop z pohľadu reálneho hodnotenia spokojnosti zákazníkov je mtbiker.sk a absolútne najobľúbenejším medzi zákazníkmi zostal e-shop Lidlu.
Špeciálnu cenu získala aj názvom netradičná Ritkavsuchu.sk, kde porota berie do úvahy výnimočnosť e-shopu, príbeh, ktorý za ním stojí alebo sociálny presah.
Počet on-line nákupov sa priblížil k rekordom z obdobia pandémie. Prieskum ukázal aj najdôležitejšie kritéria pre zákazníkov
„Išlo o osobný príbeh mladej mamičky, ktorej snaha o hľadanie najlepších eko plienok ju doviedla až na cestu vlastného podnikania,“ spresnil Chmelař.
Heureka Group je najväčší cenový porovnávač v Európe.
Skupina Heureka Group pôsobí v 9 krajinách strednej a východnej Európy, navštívi ju 23 miliónov unikátnych návštevníkov mesačne a ponuka z viac než 55-tisíc internetových obchodov.
Na Slovensku ju mesačne navštívi viac ako 1,9 milióna unikátnych užívateľov.