BRATISLAVA 22. septembra (WBN/PR) – Piaty ročník Dňa otvorených dverí v najväčšom pivovare na Slovensku počas uplynulého víkendu opäť navštívili tisícky milovníkov zlatého moku. Takmer dvetisíc z nich si vychutnalo aj interaktívnu prehliadku pivovaru v podaní samotných zamestnancov hurbanovského pivovaru, od ktorých sa dozvedeli všetko dôležité o varení tohto prírodného nápoja. Piaty ročník podujatia sa však niesol aj v znamení zodpovednosti a ekológie. Po prvý krát sa pivo pre návštevníkov čapovalo do vratných pohárov, a v Zodpovednej zóne sa viac ako 500 záujemcov interaktívnou formou dozvedelo informácie o aktivitách pivovaru a spoločnosti HEINEKEN Slovensko v oblasti ekológie a spoločenskej zodpovednosti. Headlinerom podujatia bol Gladiátor, ktorý zábavu v areáli pivovaru vygradoval až do neskorých nočných hodín.
„Sme veľmi radi, že podujatie Deň otvorených dverí v našom pivovare si získalo za päť rokov svojej existencie silnú tradíciu. Z prieskumu medzi návštevníkmi vyplynulo, že takmer 30 % návštevníkov prišlo na podujatie už po piaty krát, čo svedčí o jeho dobrom mene. V tomto roku nám navyše prialo aj počasie a tak môžeme povedať, že ročník 2014 patril k najúspešnejším,“ hovorí Hana Šimková, manažérka korporátnych vzťahov spoločnosti HEINEKEN Slovensko.
Okrem pódiového programu, súťaží, FUN zóny a prehliadok pivovaru program obohatil aj známy šéfkuchár Laci Hornáček, ktorý spolu s technológom pivovaru Dušanom Bachárom a obchodným sládkom Karolom France pošteklili chuťové poháriky priaznivcov dobrého piva a jedla s prezentáciami a najmä ochutnávkami v rámci programu Sedem chutí piva. „Program piateho ročníka bol skutočne nabitý zaujímavými sprievodnými aktivitami a sme veľmi radi, že skvelá zábava v areáli pivovaru pokračovala až do polnoci,“ dodáva H. Šimková.