Spoločnosť TERNO real estate expanduje aj v tomto roku. Najnovšie prevádzkuje už 140 predajní na západnom a stredom Slovensku. Novú predajňu otvorila koncom júna na sídlisku Solinky v Žiline.
Prvú predajňu KRAJ spoločnosť otvorila v marci 2018 v Devínskej Novej Vsi, odvtedy expandovala aj mimo územia Bratislavy a dnes je v prevádzke celkovo 27 predajní. Tú poslednú, ktorá je zároveň aj jubilejnou 140. predajňou reťazca spoločnosť TERNO real estate, otvorili 26. júna v Žiline. Obyvatelia mesta ju nájdu na ulici Alexandra Rudnaya na sídlisku Solinky. Zákazníci tu nakúpia slovenské potraviny od regionálnych dodávateľov, zdravé potraviny i sortiment pre ľudí s potravinovými intoleranciami na ploche takmer 300 m². Samozrejmosťou je aj bežný sortiment za dostupné ceny. Prácu si tu našlo osem ľudí.
Najväčší nárast zaznamenala spoločnosť od novembra 2019, kedy sa jej portfólio rozšírilo o 48 predajní (41 predajní Terno a 7 predajní KRAJ). „Situácia na trhu, ktorá nastala po odchode siete Kačka zo Slovenska, nám umožnila výrazne urýchliť rast. Pod našu značku prešli nielen predajne, ale aj mnohí zamestnanci skrachovanej spoločnosti. V nových predajniach aktuálne pracuje 371 zamestnancov,“ vysvetľuje generálny riaditeľ spoločnosti TERNO real estate Stanislav Čajka. Expanzia pokračuje aj naďalej od západu na východ Slovenska. Cieľom do budúcnosti je stať sa celoslovenským reťazcom potravín.
Tento rok TERNO real estate plánuje otvoriť ešte 10 obchodov. „Pôjde prevažne o predajne formátov od 300 do 600 metrov štvorcových, v ktorých sa zákazník vie rýchlo zorientovať a nákup mu nezaberá príliš veľa času. Takýto typ predajní začali ľudia viac vyhľadávať, čo sa nám ukázalo aj na výsledkoch počas pandémie koronavírusu a s ňou súvisiacich lockdownov,“ uviedol Stanislav Čajka.
Z rastu siete profitujú aj zákazníci. V roku 2020 spoločnosť dlhodobo znížila ceny viacerých potravín. Išlo o viac ako 800 produktov. Medzi zlacneným sortimentom bola aj široká ponuka výrobkov od poctivých slovenských dodávateľov. Zlacneli napríklad mliečne a pekárenské výrobky, trvanlivé potraviny, bio produkty, minerálne vody, zmrzlina či slovenské vína. Tento rok v máji dlhodobo znížili ceny viac ako 400 produktom drogérie, kozmetiky a hygienických potrieb.
„Zmeny procesov a optimalizácia sortimentu v kombinácii s expanziou našej siete, ako aj zvýšenie produktivity, nám umožňujú pristúpiť k tomuto kroku,“ uviedol riaditeľ nákupu TERNO real estate Martin Mašeja.
Informačný servis