Sumou takmer 70 000 eur podporia zákazníci dm ďalšiu inštaláciu fotovoltických panelov v školských zariadeniach

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Dsc03295.jpg
Foto: dm

Už šiestykrát zmenila dm BLACK piatok na GIVING, keď sa rozhodla venovať 5 percent z celkového denného obratu v rámci e-shopu mojadm.sk, Mojej dm-App a všetkých dm filiálok počas svojej iniciatívy GIVING FRIDAY na podporu grantového programu Školy na zelenú, a to konkrétne inštaláciu fotovoltických panelov v školských zariadeniach, vďaka ktorým budú môcť školy fungovať udržateľnejšie. Na tento účel sa tak vďaka zákazníkom, ktorý v tento deň realizovali svoj nákup v dm, podarilo získať krásnych 69 453,85 eur. Celkovo sa vo všetkých dm krajinách podarilo vyzbierať až 726 000 eur.

Celkový obrat v dm filiálkach, v Mojej dm-App a cez e-shop dosiahol v tento deň sumu 1 389 077 eur, z ktorej 84 244 eur tvorili online nákupy a 1 304 833 eur nákupy v kamenných predajniach. To je o 18,5 percenta viac ako priemerný denný obrat v porovnaní s obchodným rokom 2022/23, ktorý činil 1 172 603 eur.

Pomáhať druhým namiesto „naháňania“ sa za akciami a zľavami sa počas Giving Friday v dm podarilo. Vďaka zákazníckym nákupom venuje spoločnosť dm 5% z celkového denného obratu predajní, e-shopu mojadm.sk a Mojej dm-App na inštaláciu fotovoltických panelov v školských zariadeniach, vďaka ktorým budú môcť školy fungovať udržateľnejšie. „Celý rok sa v dm zameriavame na koncept dlhodobo výhodných cien, ktoré sú podľa nášho názoru pre zákazníkov oveľa atraktívnejšou ponukou ako jednorazové zľavy“, opisuje koncept Vždy výhodne, počas ktorého zostávajú ceny nezmenené po dobu minimálne 4 mesiacov, Janka Poláčková, prokuristka spoločnosti dm. Zároveň dodáva: „V mene dm sa chcem poďakovať všetkým, ktorí sa v piatok 24. novembra rozhodli pomôcť nám pomáhať a svojím nákupom prispeli k tomu, aby sme prostredníctvom Nadačného fondu dm, vedenom v Nadácii Pontis, prerozdelili do programu Školy na zelenú takmer 70 000 eur.“

Aj tento rok rástla výška priemerného nákupu

Celkový počet zákazníckych nákupov vo filiálkach, v Mojej dm-App a cez e-shop dosiahol v tento deň 90 322 nákupov, čo je o 19,2 percenta viac ako priemerný denný počet zákazníckych nákupov v dm, ktorý činil za posledný obchodný rok 75 787 nákupov.

V porovnaní s minulým rokom, keď bolo v tento deň realizovaných 83 995 nákupov, tak vzrástol počet nákupov 7,5% a minuloročná vyzbieraná 59 861,4 eur sa navýšila o 9 592,45 eur.

Najvyšší nákup v dm za viac ako 1 100 eur

Celkovo najvyšší nákup bol realizovaný v sume 1 101 eur v Košickom kraji, konkrétne v dm predajni v Košiciach na sídlisku Ťahanovce. Najvyšší nákup v e-shope bol v tento deň realizovaný v sume 518 eur.

dm {SPOLOČNE}

Vo svojej najväčšej iniciatíve pod názvom dm {spoločne} pokračuje spoločnosť dm drogerie markt už deviaty rok. Prostredníctvom nej spolupracovníci a zákazníci dm spoločne podporujú výnimočné projekty a aktivity, čím šíria nielen myšlienky dobrovoľníctva, ale zároveň pomáhajú zvyšovať záujem o filantropické aktivity a dobrovoľnícku prácu na Slovensku.

Informačný servis

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Dm