BRATISLAVA 12. septembra (WBN/PR) – V rámci svojho nového étosu sa však švédska vodka rozhodla posunúť kreatívnu spoluprácu na novú úroveň a spolu so štvoricou mladých tvorcov pod heslom Transform Today mení zaužívaný pohľad na svet umenia!
Spolupráca so štvorlístkom výrazných mladých umelcov je súčasťou úplne nového etósu Absolut Transform Today, ktorého cieľom je opäť prepojiť globálne publikum značky spoločným jazykom umenia, spojiť sa s tvorivým duchom v nás všetkých a inšpirovať tak umeleckú transformáciu po celom svete.
Umelci, s ktorými Absolut ohlásila spoluprácu, sa vyznačujú práve odvážnym duchom a odhodlaním neustále transformovať svoje tvorivé vyjadrenie. Svoje diela vytvárajú tým, že menia veci, porušujú ich, púšťajú sa do boja s konvenciami a pretvárajú tiež sami seba, aby sa tak stali niečím viac – určujúc pritom kultúrneho ducha našej doby:
Woodkid, tiež známy ako Yoann Lemoine, je francúzsky multi-talent, ktorý sa neustále mení z ilustrátora na dizajnéra, režiséra, hudobníka,… Jeho tvorba nesie výrazný a zapamätateľný štýl a okrem vlastných oceňovaných projektov sa širšej verejnosti predstavil aj spoluprácou na videoklipe ku skladbe Drakea a Rihanny Take Care.
Aaron Koblin je americký umelec digitálnych médií jednou nohou neustále stojaci v umení a druhou v oblasti technológií. Známy je najmä pre svoje transformačné vizualizácie digitálnych dát.
Yiqing Yin je nastupujúca módna návrhárka z Francúzska, ktorá už napriek svojmu mladému veku viackrát vyprovokovala a pretransformovala tradičný svet haute couture. Výnimočná je tým, že si svoje návrhy vopred nekreslí, ale vytvára ich spontánne priamo na figuríne.
Rafael Grampá je brazílsky tvorca grafických románov, ktorý mení grafický dizajn tým, že každú vytváranú stránku vníma ako choreografiu, nielen ako jednoduché vyrozprávanie príbehu.
„Transform Today je volanie do zbrane – výzva pre celú generáciu mladých kreatívnych ľudí oslobodiť sa od predstavy, že všetko je vopred určené, a prevziať kontrolu nad svojou budúcnosťou. Nový étos značky vyjadruje naše presvedčenie, že zajtrajšok nie je daný, ale každý z nás si ho môže sám vytvoriť,“ hovorí Jonas Tåhlin, viceprezident pre globálny marketing firmy Absolut.
Začína globálna kampaň na stránke absolut.com, ktorá obsahuje profily umelcov a predstavuje prostredníctvom osobných videí nielen ich samotných, ale aj témy, ktoré ich inšpirujú a ciele ich práce. Začiatkom novembra umelci odhalia svoje tvorivé procesy globálnemu publiku online, ale aj v reálnom živote. Iniciatíva tak ožije prostredníctvom série interaktívnych podujatí, ktoré účastníkom dajú možnosť využitím rôznych médií preskúmať svoj vlastný tvorivý potenciál. Týmto spôsobom im Absolut umožní uvedomiť si a zrealizovať možnosť spoločného podieľania sa na vytváraní budúcnosti.
Videá prezentujúce pohľad Woodkida, Koblina, Yin a Rafaela Grampá na transformáciu môžete nájsť na absolut.com alebo na Absolut kanáli na YouTube: www.youtube.com/absolut.