BRATISLAVA 27. apríla 2018 (WBN/PR) – V súťaži Múza Merkúra odborná porota hodnotí kreatívne marketingové a komunikačné projekty v oblasti retailu realizované na Slovensku. Spoločnosť ST.NICOLAUS si tento rok odniesla zo súťaže až tri významné ocenenia.
ST.NICOLAUS prihlásil do súťaže tri projekty realizované v uplynulom roku a zožal veľký úspech – každý z projektov zabodoval. V kategórii Promoaktivity a eventy získali hneď dve ceny.
Retailového Oscara – 1. miesto získal projekt Soberano & káva, v ktorej spotrebiteľovi predstavili novú formu konzumácie kategórie brandy spojením brandy a kávy prostredníctvom nevšedného zážitku v ochutnávkovej kampani.
Kreativita komplexnej podpory borovičky BOREC si vyslúžila 3. miesto. Spotrebiteľ sa s novinkou zoznámil v on-line komunikácii, TV sponzoringu, bilboardovej kampani a priamo v predajni BOREC na seba upozorňoval špeciálnym umiestnením, vizibilitou, ochutnávkami a atraktívnymi darčekmi.
Aj ďalší z portfólia produktov zabodoval. Nicolaus Vodka sa zaradila medzi TOP tri značky v obchode, čo možno považovať v súčasnej tvrdej konkurencii na trhu za mimoriadny úspech. Nicolaus Vodka Limitovaná edícia LIMITLESS EDITION s unikátnou etiketou so svietiacim efektom si zo súťaže odniesla bronzové 3. miesto. K predstaveniu značky LIMITLESS – Nemám limit – výrazne prispela spolupráca s hudobníkmi v online komunikácii na sociálnych sieťach, aj na festivaloch.
„Získané ocenenia si nesmierne vážime a tešíme sa, že kreativita našich projektov oslovila nielen zákazníkov priamo v predajniach, ale aj odborníkov, Sú potvrdením toho, že kráčame správnou cestou,“ zhodnotila Natália Brezovanová, Trade Marketing Manager – retail spoločnosti ST.NICOLAUS-trade.
Cieľom renomovanej súťaže pre obchodníkov a marketérov Múza Merkúra je prostredníctvom odbornej poroty oceniť najkreatívnejšie marketingové a komunikačné projekty v oblasti retailu realizované na Slovensku za predchádzajúci rok.