BRATISLAVA 3. januára (WEBNOVINY) – Sledovanosť verejnoprávneho spravodajstva nespĺňa základné predstavy jeho šéfa Lukáša Dika.
Ako ďalej povedal v rozhovore pre SITA Diko, ktorý je po zmene organizačnej štruktúry Rozhlasu a televízie Slovenska (RTVS) od 1. decembra riaditeľom spravodajstva, športu a publicistiky celého RTVS, spokojný nie je s televíznou časťou. V prípade Slovenského rozhlasu je to bez problémov, aj keď, samozrejme, vždy to môže byť lepšie.
Slovenská televízia má problémy hlavne s imidžom spravodajstva. “Roky tu boli pokusy, omyly, predlžovanie, naťahovanie, zmeny, do toho rôzne politické zásahy, čo tak ovplyvnilo imidž televízneho spravodajstva, že je podľa mňa na absolútnom dne, čo sa týka sledovanosti,“ povedal ďalej v rozhovore pre SITA Lukáš Diko.
Spravodajstvo RTVS pritom podľa jeho šéfa nie je obsahovo zlé. Môže byť samozrejme aj lepšie. “Ale jednoducho diváci k nám, obrazne povedané, ani len nenakuknú, aby sa pozreli, čo vysielame – práve preto, aký imidž má po rokoch televízne verejnoprávne spravodajstvo.“
„A to je asi najväčšia úloha – dokázať divákom, že spravodajstvo RTVS si zaslúži ich dôveru a bude pre nich najkvalitnejším zdrojom informácií. Je to ale postupná a dlhodobá cesta,“ objasnil svoj pohľad na sledovanosť spravodajstva STV Diko.