Vedeli by ste charakterizovať Slovensko jedným slovom? Pri Nemecku by to šlo, pri Japonsku a Švajčiarsku asi tiež. No pri Slovensku? Sme vynachádzaví inovátori? Sme dobrosrdeční a známi svojou kultúrou či neschopnosťou postaviť diaľnice…? Akí sme? A ako nás vníma zahraničie?
Ako obraz Slovenska v očiach exportných trhov, turistov či investorov prekresľuje aktuálna situácia v Európe? Ako je riadená reputácia značky Slovensko a kto do tohto procesu vstupuje? Kam vieme strategické riadenie značky krajiny posunúť? Ako môžu inovácie zmeniť obraz Slovenska tak, aby bolo „invented, developed and made in Slovakia“ pre firmy konkurenčnou výhodou?“
Na tieto otázky ako aj na mnohé iné budeme hľadať odpovede na konferencii Slovensko ako značka spolu so Simonom Anholtom – svetovou špičkou v budovaní imidžu krajín. Za posledných 20 rokov bol poradcom prezidentov, premiérov, panovníkov i vlád viac ako 60 krajín sveta.
Nechajme sa inšpirovať. Že prečo?
Pretože každá krajina je značkou a jej konkrétny obsah, imidž krajiny tvoríme my všetci. Nie tým, ako sa správame k turistom, ale tým, aké priority nastavujeme pri smerovaní krajiny, v hospodárstve, vo vysokom školstve, aj aké programy otvárame, čo študujeme, v čom sme experti, aké príležitosti tvoríme pre naše „mozgy“, do čoho investujeme čas a financie, čo považujeme za dôležité a čo je pre nás typické. Je dobré si naše plusy a mínusy zanalyzovať, takpovediac pozrieť sa do zrkadla a zamyslieť sa ako vieme náš imidž podporiť alebo zmeniť. Alebo sme spokojní?
Príďte podiskutovať, venovať svoj čas a um Slovensku. Budovať jeho značku.
Informačný servis