BRATISLAVA 10. októbra (WBN/PR) – Kofboj začína v Poprade a postupne, počas dvoch týždňov, sa presunie do Martina, Prešova, Košíc, Banskej Bystrice, Trenčína, Žiliny, Nitry, Piešťan a Bratislavy. Podrobný program podujatia je na www.kofboj.sk a na facebookovom profile Kofboj. Hostesky v neprehliadnuteľnom kovbojskom outfite ponúknu Slovákom na ochutnanie dva nealkoholické nápoje. Na tom by ešte nebolo nič zvláštne, s ochutnávkami rôznych nápojov sa spotrebitelia predsa stretávajú v obchodných centrách takmer denne. Pri Kofboji však ľudia vôbec netušia, čo pijú, o aké konkrétne nápoje ide. Kofboj vyzýva, aby sa ľudia napili, porovnali neznáme nápoje a „spravodlivo a čestne“ rozhodli, ktorý im chutí viac. Každý, kto sa zapojí do testovania nápojov, je zaradený do žrebovania o štrnásť iPadov od Apple, každý v hodnote 500 €.
Podľa organizátorov podujatia ide o absolútne transparentný, čestný a spravodlivý slepý test, ktorý má ambíciu stať sa najväčším slepým testom nealkoholických nápojov v histórií Slovenska. Spotrebitelia sa nemusia ničoho obávať. A aj keď nevedia, akú konkrétnu značku nápoja ochutnávajú, nápoje sú bežne dostupné na slovenskom trhu už dlhé roky. Na každom ochutnávkovom mieste je osobne prítomný notár, ktorý dohliada na transparentný a objektívny priebeh.
„Chceme ľudí upozorniť na to, aby sa pri nákupe produktov jednoducho riadili svojimi vlastnými chuťami a pocitmi a nepodliehali tlaku masovej reklamy, marketingu, brandingu. Nejde o žiadnu nelegálnu porovnávaciu reklamu, my len ľudí pozývame – príďte, ochutnajte, porovnajte, a vy rozhodnite, ktorý nápoj vám viac chutí. To je všetko. Sami sme zvedaví, ako tento slepý test dopadne. Výsledky a názvy nápojov, ktoré ľudia ochutnávali, zverejníme 24. októbra. Výsledky budú aj na webstránke www.kofboj.sk ,“ uzavrel organizátor Kofboja Mgr. Karol Wolf.