BRATISLAVA 12. septembra (WBN/PR) – ŠKODA AUTO Slovensko pokračovala v rastovom trende aj v auguste a potvrdila pozíciu najpredávanejšej značky na slovenskom trhu s podielom takmer 20 % v kategórii M1. V porovnaní s rovnakým mesiacom minulého roka zazamenala ŠKODA nárast až o 59,06 %. Za prvých 8 mesiacov značka ŠKODA na Slovensku medziročne narástla takmer o 20 %. Najžiadanejšími vozidlami značky ŠKODA boli v auguste modely Fabia a Octavia.
„Aj posledný prázdninový mesiac potvrdil naše rastové ambície, keď sme významne rástli vo všetkých sledovaných parametroch. Dobrým signálom je, že slovenský automobilový trh medziročne rastie dvojciferným tempom. Teší nás, že ŠKODA tento pozitívny parameter prevyšuje a v prvých ôsmich mesiacoch rástla o takmer 6 percent rýchlejšie ako celkový trh. To znamená, že napĺňame očakávania zákazníkov, čo je náš primárny cieľ,“ hovorí Ing. Karel Sklenář, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.
V auguste 2014 dosiahla značka ŠKODA v kategórii M1 s počtom 1 010 predaných vozidiel 19,24-percentný podiel na slovenskom automobilovom trhu, čo v porovnaní s rovnakým mesiacom minulého roka predstavuje nárast o 59,06 % (august 2013: 635 vozidiel). V prvých ôsmych mesiacoch roka zaznamenala ŠKODA medziročný rast 19,92 %, keď umiestnila na slovenský trh 9 884 vozidiel kategórie M1 (január – august 2013: 8 242 vozidiel). Najžiadanejším modelom značky sa v auguste stala ŠKODA Fabia s počtom 302 predaných vozidiel (hatchback 130 kusov + kombi 172 kusov). ŠKODA Octavia tretej generácie si našla v auguste 276 nových majiteľov (liftback 148 kusov + kombi 128 kusov).