BRATISLAVA 13. októbra (WBN/PR) – ŠKODA si na Slovensku naďalej udržuje rastový trend, keď za prvých 9 mesiacov zaznamenala medziročný nárast o 17,24 % v kategórii M1. Do posledného kvartálu roka 2014 vstupuje s trhovým podielom 20,57 % a potvrdzuje suverénnu pozíciu najpredávanejšej značky na slovenskom automobilovom trhu. Najžiadanejším automobilom Slovákov bola v septembri ŠKODA Octavia tretej generácie.
„Máme za sebou tri úspešné kvartály a sme optimisti aj do posledných troch mesiacov tohto roka. Teší nás, že značka ŠKODA získava na Slovensku stále viac fanúšikov a rastieme rýchlejšie ako celkový trh. Vážime si dôveru našich zákazníkov a motivuje nás to do ďalšej práce. Za všetkým stojí okrem atraktívneho modelového portfólia aj skvelá práca celej siete značky ŠKODA na Slovensku,“ hovorí Ing. Karel Sklenář, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.
Za prvých 9 mesiacov roka 2014 dosiahla značka ŠKODA 20,57-percentný podiel, keď umiestnila na slovenský trh 10 956 vozidiel v kategórii M1. V porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka to predstavuje nárast o 17,24 % (január – september 2013: 9 345 vozidiel). V mesiaci september zaznamenala ŠKODA podiel na trhu 19,97 % s počtom 1 072 predaných vozidiel. Najžiadanejším modelom značky aj celého slovenského automobilového trhu sa v septembri stala ŠKODA Octavia tretej generácie s počtom 369 predaných vozidiel (liftback 169 kusov + kombi 200 kusov). V rovnakom mesiaci si ŠKODA Fabia našla 290 nových majiteľov (hatchback 150 kusov + kombi 140 kusov) a tretím najžiadanejším modelom bola ŠKODA Rapid s počtom 231 predaných kusov (liftback 133 kusov + Spaceback 98 kusov).