ŠKODA lídrom na slovenskom trhu aj v prvom polroku

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Bez názvu
Foto: ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.

BRATISLAVA 12. júla (WBN/PR) – Značka ŠKODA si drží pozíciu lídra aj v júni, keď dosiahla v kategórii M1 trhový podiel 21,42 %. Úspech potvrdzuje predaj celkovo 1 280 automobilov značky ŠKODA, pričom za prvý polrok sa predalo o takmer 1 200 vozidiel viac, než v porovnateľnom období minulého roka. Najžiadanejším modelom Slovákov sa v júni stala Octavia.

Júnový 21,42-percentný podiel nás naďalej stavia na pozíciu lídra na slovenskom trhu. Tešia nás výborné polročné výsledky, veď oproti minuloročnému prvému polroku sme predali o takmer 1 200 vozidiel viac. Júnové výsledky tak nadväzujú na predošlé úspechy v tomto, ako aj v minulom roku a výrazne prispievajú k napĺňaniu našej rastovej stratégie,“ uviedol Robert Baumgartner, konateľ ŠKODA AUTO Slovensko.

Od začiatku roka 2012 predala automobilka na Slovensku 8 247 automobilov kategórie M1 čím si zabezpečila 24,03-percentný podiel na trhu. Oproti porovnateľnému obdobiu minulého roka sa predaj zvýšil o takmer 15 % (počet predaných vozidiel od januára do konca júna 2011: 7 054 kusov).

V júni 2012 sa celkovo predalo 1 280 automobilov značky ŠKODA. Najobľúbenejším vozidlom Slovákov sa stala Octavia (425 predaných vozidiel, sedan 210 kusov + combi 215 kusov). Model Fabia, ktorý skončil na druhom mieste obľúbenosti, rovnako nestráca na obľúbenosti. Predalo sa celkovo 378 kusov (hatchback 204 kusov + combi 174 kusov). Vysokej popularite sa teší aj off-roadový model Yeti (98 predaných vozidiel).

Model

Počet predaných kusov
Citigo 21
Fabia 204
Fabia Combi 174
Octavia Tour 136
Octavia Tour Combi 50
Octavia 210
Octavia Combi 215
Superb 42
Superb Combi 47
Yeti 98
Roomster 83
Spolu (M1) 1280
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Robert Baumgartner
Firmy a inštitúcie Škoda Auto