Fínsky predajca repasovaných iPhonov Swappie posilňuje svoju pozíciu na slovenskom trhu. Pre Slovenskú republiku spoločnosť vymenovala novú Country manažérku Simonu Sedlárovú, ktorá už pôsobí na rovnakej pozícii v Českej republike. Táto Slovenka má bohaté skúsenosti z marketingu vo veľkých firmách v strednej a východnej Európe – v minulosti napríklad pôsobila v spoločnostiach Bonami či Adidas. V Swappie bude pokračovať v posilnení nového prístupu k nakupovaniu elektroniky a popularizácii udržateľných repasovaných telefónov.
Simona Sedlárová má bohaté skúsenosti ako marketingová a brand manažérka vo významných spoločnostiach v strednej Európe. Niekoľko rokov pôsobila v spoločnosti Adidas, kde sa starala o rozvoj značky Reebok, a ako Brand manažérka ju približovala českým, slovenským a maďarským zákazníkom. Následne zastávala pozíciu Country manažérky v Bonami, kde mala okrem iného na starosti oblasť medzinárodného obchodu a marketingovú stratégiu pre osem trhov vrátane Slovenska, Maďarska, Poľska a Rumunska. Spolupracovala na expanzii na štyri nové trhy (Lotyšsko, Litva, Slovinsko, Chorvátsko). V súčasnosti tiež pôsobí ako mentorka na platforme Femme Palette, kde sa zameriava na podporu žien v ich kariérnom rozvoji.
Skúsenosti v krajinách strednej a východnej Európy a znalosť lokálneho spotrebiteľského správania uplatní aj na pozícii Country manažérky Swappie. Jej cieľom bude budovanie značky na slovenskom aj českom trhu. Simona Sedlárová bude zároveň zodpovedná za finančné a prevádzkové výsledky a marketingovú aj obchodnú stratégiu. „Teší ma, že sa môžem pripojiť k spoločnosti Swappie. Snaha o udržateľnejšie nakupovanie je mi osobne blízka a mám radosť, že túto skúsenosť budem môcť sprostredkovať aj slovenským spotrebiteľom. Slovenský trh s repasovanými telefónmi rastie, no je tu stále priestor pre budovanie dôvery zákazníkov. Verím, že prispejem k tomu, aby sa tento segment zaradil medzi bežné spôsoby nákupu elektroniky,“ hovorí Simona.
Janne Korpela, Head of Region v spoločnosti Swappie, si cení bohaté skúsenosti Simony Sedlárovej z oblasti budovania značky a digitálneho marketingu. „Chceme naplno využiť Simonine skvelé obchodné výsledky, ktoré pomáhala dosiahnuť v tomto regióne a veríme, že nám jej znalosť slovenských spotrebiteľov výrazne pomôže v rozširovaní našej vízie udržateľného nakupovania elektroniky. Už teraz máme v pláne množstvo zaujímavých vecí a tešíme sa na to, čo nám spolupráca na Slovensku prinesie.“
Swappie na Slovensku dlhodobo investuje do svojho digitálneho marketingu a spolupráce s influencermi, ktorého cieľom je motivácia mladých ľudí k udržateľnejšiemu prístupu pri nákupe elektroniky. S pozíciou novej County manažérky prichádza aj aktívnejšia komunikácia značky na Slovensku.
Swappie
Swappie je najväčšou online platformou pre nákup aj predaj repasovaných chytrých telefónov v Európe. Poslaním spoločnosti je poskytovať zákazníkom vysoko kvalitné a cenovo dostupnejšie telefóny udržateľným spôsobom. V súčasnej dobe pôsobí v 24 európskych krajinách vrátane Švédska, Talianska alebo Nemecka. Na Slovensku pôsobí už dva roky. Swappie výrazne rástlo v roku 2020 s tržbami v hodnote 100 miliónov dolárov, a stalo sa tak od svojho založenia v auguste 2016 najinovatívnejšou a najrýchlejšie rastúcou európskou spoločnosťou. Spoločnosť rozšírila svoj tím na 1 200 zamestnancov a získala celkom 171 miliónov dolárov od investorov. Pre viac informácií navštívte https://swappie.com/sk/.
Informačný servis