BRATISLAVA 23. marca (WBN/PR) – Zaľúbený pár spoznáte hneď, ako ho zazriete. Správanie, gestá, slová – to všetko svedčí o zdravom vzťahu, spokojnosti a šťastí. O svoju lásku sa každý stará dennodenne, ak chce, aby s ňou spojené pocity trvali čo najdlhšie. Rovnako sa ale treba starať aj o svoje psychické a fyzické pohodlie, čo veľmi ovplyvňuje trávenie a chod celého organizmu. Toto je myšlienka novej kampane Love letters spoločnosti Danone. Nielen na Valentína, ale po celý rok tak môžete na mikrostránke www.predobrypocit.sk posielať virtuálne ľúbostné listy, piesne či kytice všetkým, ktorých máte radi.
Pre dobrý pocit s Love letters
„Začiatok kampane sme načasovali na sviatok všetkých zamilovaných, no celá kampaň smeruje aj k oslavám jari ako času lásky a, samozrejme, k prvému máju,“ vysvetľuje Jana Zámostná, Brand manager Danone. Od 14. februára je spustená tiež kampaň v rádiu a printových médiách. Hlavným partnerom je rádio Jemné melódie, ktorého poslucháči sa môžu zúčastniť rôznych súťaží a ankiet. Motto „Nech ten dobrý pocit trvá“ spája všetky línie kampane, už od konca januára bežia nové televízne spoty Activie. Printová kampaň vo forme vložených listov od Bifidusa a Activie prebieha v týždenníkoch Nový čas pre ženy a Život. Kampaň bude prebiehať do mája 2011.
Mikrostránka www.predobrypocit.sk
Na mikrostránke sa vám za každý odoslaný virtuálny list, kyticu alebo pesničku pripíše na konto jeden bod. Stačí nazbierať tri body a budete zaradení do žrebovania o zaslanie skutočného ľúbostného listu, kytice či CDčka so zamilovanými piesňami. Je pre vás pripravených niekoľko šablón, ktoré môžete použiť podľa ľubovôle, no rovnako máte možnosť aj vytvoriť vlastné vyznania.
Priaznivý vplyv Activie pre ľudský organizmus
Activia, značka kyslomliečnych výrobkov, sa prostredníctvom tejto kampane snaží poukázať na nutnosť neustálej starostlivosti nielen o ostatných, ale i o seba, vlastné telo a zdravie. „Rovnako ako väčšina vecí v našom živote, láska, priateľstvo, tak i naše telo potrebuje neustálu starostlivosť, aby dobre fungovalo. Ak sa zabudneme starať o naše vzťahy, city časom vyprchajú a láska sa vytratí. Rovnako dôležitá je aj potreba každodenne sa starať o trávenie a dopĺňať pozitívne baktérie Bifidus ActiRegularis®,“ objasňuje Zámostná. Kyslomliečne výrobky Activia obsahujú dve klasické jogurtové kultúry Lactobacillus bulgaricus a Streptococcus thermophilus a unikátny probiotický kmeň známy ako Bifidus ActiRegularis® (kmeňové označenie DN-173 010). Každodenná pravidelná konzumácia Activie v rámci vyváženej stravy a zdravého životného štýlu pomáha upraviť trávenie a cítiť sa dobre.
O spoločnosti Danone:
Danone, spol. s r. o. Slovenská republika je súčasťou jedného z najväčších svetových potravinárskych koncernov, koncernu Danone. História firmy Danone siaha do začiatku minulého storočia, kedy v roku 1919 začal Isaac Carasso v spolupráci s Pasteurovým inštitútom predávať na lekárske odporučenie jogurty so živými kultúrami. Jeho výrobky dostali meno inšpirované domácou prezývkou jeho najstaršieho syna Daniela – Danone. Po smrti Isaaca Carassa pokračoval jeho syn Daniel vo výrobe jogurtov a postupne rozširoval výrobu. V roku 1967 vznikla spoločnosť Gervais–Danone, v roku 1973 došlo k fúzii Gervais–Danone a spoločnosti BSN, výrobcu skla a sklenených obalov a vznikol najväčší potravinársky koncern vo Francúzsku.
V roku 1994 koncern BSN–Gervais–Danone zmenil svoju identitu a dnes sa nazýva Danone. Medzi najznámejšie značky spoločnosti Danone a.s. patrí Activia, Actimel, Fantázia, Danette alebo Kostíci. Spoločnosť Danone, spol. s r. o. sa zameriava i na podporu vedy a výskumu, vzdelávania a šírenia informácií. Viac informácií o spoločnosti a značkách výrobkov nájdete na www.danone.sk.