BRATISLAVA 18. septembra (WBN/PR) – Mliečne produkty, ovocia a zelenina, čistiace prostriedky či prísady na varenie. Práve to sú najobľúbenejšie kategórie Tesco Value výrobkov na Slovensku. Minulý rok slovenskí zákazníci celkovo kúpili 104 miliónov kusov Tesco Value produktov v rámci všetkých kategórií. Ich predajca plánuje na tento úspech nadviazať, aj preto v súčasnosti značka Tesco Value prechádza kompletnou inováciou.
„Tesco Value patrí medzi prvé vlastné značky našej spoločnosti uvedené na trh v strednej Európe. Od jej premiéry prešlo už takmer 20 rokov. Na kompletnú inováciu tak zrejme nastal čas,“ podčiarkol Miroslav Kepák, komerčný riaditeľ spoločnosti Tesco Stores SR, a.s.
Tesco Value po novom
Všetky výrobky Tesco Value v súčasnosti prechádzajú modernizáciou svojich obalov tak, aby ich dizajn bol pre zákazníkov atraktívnejší. Zároveň pri niektorých výrobkoch sa na základe výsledkov testovania so zákazníkmi zmenila i receptúra.
Inovovaný rad Tesco Value si však zachová svoju základnú filozofiu. Ponúknuť zákazníkom dobrú kvalitu za atraktívnu cenu. Pod nižšími cenami Tesco Value výrobkov sa predovšetkým podpisuje skutočnosť, že náklady na marketing či obaly nenesie výrobca, ale predajca. Zároveň i naďalej platí, že všetky výrobky Tesco Value boli pred uvedením na regály testované a schválené zákazníkmi.
Privátna značka Tesco Value pokrýva najžiadanejšie výrobky dennej spotreby, ako sú vajíčka, mlieko, jogurty, cestoviny, ovocie alebo múka. Zároveň zastrešuje i nepotravinové položky, ako sú napríklad čistiace prostriedky alebo výrobky pre domáce zvieratá.
Privátne značky všeobecne
„Privátne značky všeobecne pre nás predstavujú unikátny priestor, v ktorom sa Tesco dokáže odlíšiť od iných maloobchodných spoločností a kde ponúkame zákazníkom výnimočnú pridanú hodnotu,“ pokračuje Miroslav Kepák. Podľa neho veľkú výhodu privátnych značiek predstavuje skutočnosť, že ich kvalitu garantuje nielen výrobca, ale i predajca. Produkty sa vyvíjajú spoločne a ich kvalitu kontroluje i Tesco. Za kvalitou vlastných značiek si Tesco stojí, a preto v rámci programu Garancia 100% spokojnosti zaručuje vrátenie peňazí v prípade, ak zákazník nebude s výrobkom spokojný.
Základnými privátnymi značkami v rámci Tesca je rad Tesco Value, Tesco a Tesco Finest. Ich produktové línie však dopĺňajú i špeciálne privátne značky, ako je napríklad Pravá chuť alebo Vitakids. Kým Vitakids zastrešuje produkty špeciálne vyvinuté pre deti, Tesco Pravá chuť zastrešuje zasa tradičné slovenské produkty vyrábané výlučne slovenskými producentmi.
No slovenskí potravinári nachádzajú uplatnenie aj pri iných privátnych značkách, ako je Tesco Pravá chuť. Celkovo sa na produkcii Tesco privátnych značiek podieľa až 42 slovenských dodávateľov. Najsilnejšie zastúpenie pritom majú slovenské mliekarenské spoločnosti, ako sú napríklad Tatranská a Humenská mliekareň. V prípade Tesco Value radu ide napríklad o spoločnosť Agro Tami, ktorá vyrába aj smotanové jogurty Tesco Value. Ovocinársku produkciu zasa reprezentuje spoločnosť Boni Fructi, ktorá slovenským zákazníkom prináša Tesco Value zelené jablká. „Pre slovenských dodávateľov sú privátne značky unikátnou možnosťou, ako môžu s Tescom expandovať aj do zahraničia,“ spresňuje Miroslav Kepák.
Viac na www.tescovalue.sk