Spotrebitelia v Spojených štátoch podľa odhadu firmy Adobe Analytics počas takzvaného Cyber Monday minú rekordných 13,2 miliardy dolárov, čo je o 6,1 % viac ako minulý rok.
Ak sa odhad firmy, ktorá sleduje online nakupovanie, potvrdí, bol by to najväčší nákupný deň sezóny a zároveň najväčší nákupný deň v tomto roku v segmente predaja elektroniky.
Spotrebiteľské výdavky počas takzvaného Cyber Week, čiže počas piatich hlavných nákupných dní medzi Dňom vďakyvzdania a Cyber Monday, poskytujú ukazovateľ toho, koľko sú kupujúci ochotní minúť cez sviatky.
Americká Národná federácia maloobchodu očakáva, že kupujúci počas sviatkov tento rok minú viac ako vlani v kamenných obchodoch aj prostredníctvom internetu.
Na Black Friday americkí spotrebitelia urobili online nákupy za 10,8 miliardy dolárov, čo podľa Adobe Analytics bol medziročný rast o 10,2 %.