Po zatvorení DinoParku čelí bratislavská ZOO prepadu počtu návštevníkov

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Tyrannosaurus
Foto: Getty Images

Zatvorenie DinoParku prinieslo ZOO Bratislava významný pokles návštevnosti. Kým zoologické záhrady v Košiciach, Vyškove a Plzni, ktorých súčasťou sú aj fungujúce DinoParky, zaznamenali v júni 2021 v priemere 45 percentné zvýšenie návštev, ZOO Bratislava za to isté obdobie zaznamenala pokles o takmer 20 percent. Generálny riaditeľ firmy WEST MEDIA, ktorá DinoParky prevádzkuje to uvádza  v otvorenom liste (viď.príloha), ktorý zaslal poverenému riaditeľovi ZOO Bratislava Tomášovi Hulíkovi.

„Údaje o návštevnosti sme získali priamo z týchto ZOO a aj na základe zákona o slobodnom prístupe ku informáciám. Vyzývam Vás preto, aby ste sa už nikdy verejne nevyjadrovali v tom zmysle, že ZOO Bratislava bola pre nás akési zlaté vajce a že sme vysávali peniaze na úkor tejto ZOO. Pretože pravdou je presný opak – DinoPark významným spôsobom bratislavskej ZOO pomáhal“, povedal generálny riaditeľ WEST MEDIA Jiří Machálek a dodal, že nárasty návštevnosti v uvádzaných zoologických záhradách a naopak pokles v bratislavskej ZOO sa samozrejme prejavujú aj v tržbách. Podľa získaných údajov mohli byť pri otvorenom DinoParku tržby ZOO Bratislava len v júni 2021 o takmer 27 tisíc eur vyššie.

„Keď ku týmto údajom pridám aj obrovské problémy v organizácii práce, stratu prestíže v odbornej verejnosti a enormné navýšenie nákladov na odmeny vedenia ZOO Bratislava, je zrejmé, že výber nového vedenia ZOO bol zo strany zriaďovateľa, ktorým je mesto Bratislava veľmi zlým rozhodnutím“ uvádza sa ďalej v otvorenom liste generálneho riaditeľa WEST MEDIA Jiřího Machálka súčasne poverenému riaditeľovi ZOO Bratislava Tomášovi Hulíkovi.

Dinopark1.jpg
Foto: WEST MEDIA
Dinopark2.jpg
Foto: WEST MEDIA

Informačný servis

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie WEST MEDIAZOO Bratislava