Bratislavská Petržalka má novú vicestarostku, zmeny nastali aj na ďalších postoch. Ako informovala hovorkyňa mestskej časti Mária Halašková. Cieľom zmeny organizácie zamestnancov úradu je aj šetriť náklady a zefektívniť chod samosprávy.
Jednou zo zmien, ktorá vstúpila do platnosti ešte 23. januára, nastala na poste prednostky.
Miesto prednostu je zatiaľ prázdne
„Tou bola donedávna Petra Vančová, ktorá sa presunula na pozíciu vedúcej kancelárie a pokrýva oblasti právnej agendy, organizačných vecí, matriky, krízového riadenia ako aj správy obecného majetku a bytov,“ uviedla.
„Pozícia prednostu ostáva nateraz neobsadená, avšak podľa konkrétnej agendy jeho právomoci od 1. februára v kontexte nového organizačného poriadku miestneho úradu vykonávajú zatiaľ piati zo šiestich možných zástupcov prednostu,“ spresnila Halašková.
Ministerstvo životného prostredia reaguje na výzvu OZ Za našu vodu, vo Vrakuni presadzuje systémové riešenia
Oblasť školstva má na starosti Andrea Garanová, oblasť dopravy, investícií a projektov Miloš Holán, oblasť financií, informatiky a verejného obstarávania Matúš Súlovec, oblasť údržby verejných priestranstiev Peter Slovák a oblasť sociálnych služieb, personalistiky a miezd Marcela Zacharová.
Druhou vicestarostkou je Kozáková
V súvislosti s aktualizáciou organizačných štruktúr úradu a dlhodobým plánom na najbližšie štyri roky vo funkcii však starosta Ján Hrčka obsadil aj prázdne kreslo svojej druhej zástupkyne.
„Túto pozíciu od februára zastáva miestna poslankyňa Michala Kozáková, ktorá kandidovala za rovnakú koalíciu strán ako Jančoková – Team Bratislava, Progresívne Slovensko a Sloboda a solidarita,“ priblížila Halašková.
Ako druhá vicestarostka bude zastrešovať najmä výkonnú agendu nových aj rozpracovaných projektov, a tiež investičných zámerov mestskej časti.