BRATISLAVA 11. februára (WBN/PR) – Reklamný spot J&T BANKY z dielne reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett zvíťazil v medzinárodnej súťaži a v Prahe získal ocenenie Zlatá pecka.
,,Toto ocenenie vnímam v prvom rade ako ocenenie pre špičkový tím ľudí v agentúre Wiktor Leo Burnett, ktorá pre našu banku pripravila niekoľko spotov, z ktorých by si každý podľa mňa zaslúžil cenu. Pre nás, ako banku, je meradlom úspechu objem peňazí, ktoré si u nás klienti od spustenia kampane uložili. A ten nás utvrdzuje v tom, že začať komunikovať týmto spôsobom a spolupracovať s agentúrou ako je WLB bola správna voľba,“ povedala Monika Céreová, riaditeľka J&T BANKA Bratislava
,,Rád by som ľuďom z J&T Banky poďakoval za odvahu, bez ktorej by tento komunikačný koncept svetlo sveta uzrel len ťažko. Pretože práva takáto odvaha robiť veľké veci, ktorá je pre ľudí z J&T Banky typická, z nej robí výnimočnú banku,“ povedal Peter Kontra, výkonný riaditeľ Wiktor Leo Burnett
Do užšieho výberu sa dostali dva spoty J&T BANKY z dielne WLB – ,,Terasa,“ a spot ,,Bazén“. Zvíťazil a zlatú pecku nakoniec získal spot ,,Bazén“ so sloganom ,,VIETE, ČO JE NAJHORŠIE NA TOM BYŤ BOHATÝ? ABSOLÚTNE NIČ.“
Zlatá pecka je súťaž, ktorú usporadúva Asociácia českých reklamných agentúr a marketingovej komunikácie, pravidelne už od roku 1995. Patrí medzi najrešpektovanejšie ocenenia, ktoré je možné získať v oblasti reklamy. V súťaži sa hodnotia a oceňujú najlepšie kreatívne práce v oblasti reklamy a marketingovej komunikácie z hľadiska kreativity, vtipu, spracovania a realizovania. Je príležitosťou na výmenu profesných skúseností, kreatívnych názorov a stretnutia tých, ktorí sa významným spôsobom podieľajú na zvyšovaní odbornej úrovne reklamy v Českej a Slovenskej republike. V súťaži je možné vidieť pôvodné reklamné produkty, ako inzeráty, televízne a rozhlasové spoty a iné audiovizuálne diela, multimediálne a internetové prezentácie, internetové reklamné formáty, billboardy, plagáty, ako aj ostatné diela a dizajn predmetov, ktoré slúžia na reklamu a propagáciu.
Práce hodnotí 8 členná porota vytvorená zo zástupcov médií, umeleckých profesií a V.I.P. osobností. Tento rok bol jej čestným predsedom poroty Evžen Hart, reklamný a marketingový expert. Porota hodnotila 217 prác od 44 agentúr z Českej a Slovenskej republiky. Viac na http://www.zlatapecka.cz/
J&T BANKA, a. s., je členom skupiny J&T. Zameriava sa na poskytovanie služieb privátneho a investičného bankovníctva. Prvý účet otvorila 6. marca 2006. K 30. 6. 2009 dosiahla zisk po zdanení 9 mil. EUR, bilančná suma prekročila 742 mil. EUR, voľná likvidita 300 mil. EUR a kapitálová primeranosť prekračuje 11,4%. Okrem J&T BANKY Praha a J&T BANKY Bratislava sú súčasťou skupiny aj J&T BANK Moskva, J&T Bank Switzerland a od roku 2008 aj J&T BANK & TRUST Barbados. Viac na https://www.jtfg.com/