Technologicko-logistická spoločnosť DoDo Michala Menšíka má na Slovensku a v Čechách nové vedenie. Ivo Velíšek (36) nastupuje na pozíciu CEO DoDo Group pre Českú republiku a Slovensko, ktorú doteraz zastával Martin Marek, súčasný COO DoDo Group. Ivo Velíšek predtým pôsobil ako Retail Offer Manager v spoločnosti MOL Česká republika. Vo svojej novej pozícii bude zodpovedný predovšetkým za ďalšie posilňovanie pozície spoločnosti DoDo na slovenskom a českom trhu, rozvoj nových projektov na lokálnych trhoch a získavanie nových klientov v segmentoch retailu a online obchodu. Prioritou bude aj vzdelávanie trhu v oblasti kvalitnej logistiky na poslednej míli, udržateľnosti a efektívnosti dodávok.
Ivo Velíšek prichádza do spoločnosti DoDo po deviatich rokoch skúseností na manažérskych pozíciách v spoločnosti MOL Česká republika, kde v posledných rokoch pôsobil ako Retail Offer Manager. Podieľal sa na spustení, budovaní a strategickom rozvoji Fresh Corner v Českej republike, ktorý sa do troch rokov od svojho uvedenia na trh stal najpopulárnejším konceptom svojho druhu.
V DoDo bude Ivo Velíšek ako CEO pre Českú republiku a Slovensko zodpovedný za nadväzovanie nových strategických partnerstiev s kľúčovými hráčmi na trhu a ďalšie posilňovanie pozície na domácich trhoch. Ivo Velíšek to chce dosiahnuť revíziou nastavených procesov a stratégie, ale aj podporou a vzdelávaním existujúceho tímu či náborom nových talentov.
„Zabezpečenie kvalitného doručenia na poslednej míli je pre úspech v e-commerce absolútne nevyhnutné, pretože zákazníci v tvrdej konkurencii prešľapy neprehliadnu. Dôraz nielen na rýchlu, ale aj presnú, kvalitnú a udržateľnú logistiku je jasne viditeľný na Slovensku a aj v zahraničí. Veľký počet firiem na trhu má však stále veľké rezervy v kvalite dodávok. Spoločnosť DoDo musí byť schopná presvedčiť týchto hráčov, aby neriskovali svoju povesť u zákazníkov a zvýšili úroveň svojich služieb. DoDo je na to ideálnym partnerom. Ak budeme pokračovať v edukácii trhu, verím, že Slovensko a Česká republika môžu zostať na špičke Európy, nielen čo sa týka počtu e-shopov, ale aj kvality ich služieb,“ hovorí Ivo Velíšek, CEO DoDo pre Českú republiku a Slovensko.
V posledných rokoch DoDo úspešne expandovala na zahraničné trhy vrátane Nemecka a Rakúska a dokončila svoju transformáciu na medzinárodne úspešnú skupinu DoDo. V prvej polovici mája získala spoločnosť investíciu vo výške 60 miliónov eur od investorov pod vedením EC Investments Daniela Křetínského a zakladateľa J&T Capital Partners Patrika Tkáča. Spoločnosť DoDo plánuje použiť tieto prostriedky na ďalšiu expanziu a ďalší rozvoj vlastnej dátovej logistickej platformy.
O technologicko-logistickej spoločnosti DoDo
DoDo poskytuje logistické služby založené na dátach, ktoré uľahčujú doručovanie objednávok. S využitím pokročilých technológií sa snaží znižovať negatívny dopad prepravy tovaru na mestské životné prostredie. Služby DoDo sú aktuálne dostupné v desiatich slovenských mestách.
Spoločnosť DoDo bola začiatkom tohto roka zaradená do rebríčka Deloitte Technology FAST 50 ako štvrtá najrýchlejšie rastúca technologická firma v Európe.
Informačný servis