PPA podporila slovenských potravinárov, na marketingové aktivity poskytla cez dva milióny eur

Minister pôdohospodárstva a rozvoja vidieka zdôraznil význam rozvoja kvalitných slovenských potravín aj cez ich efektívnu prezentáciu.
Potraviny, peniaze
Foto: ilustračné, www.gettyimages.com

Pôdohospodárska platobná agentúra (PPA) podporila marketingové aktivity slovenských potravinárov sumou presahujúcou 2 milióny eur. Celkovo bolo priamo podporených 137 subjektov z potravinárskeho sektora. Informoval o tom odbor komunikácie Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR. Minister pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR Richard Takáč zdôraznil význam rozvoja kvalitných slovenských potravín aj cez ich efektívnu prezentáciu.

Na jar bola vyhlásená výzva v rámci opatrenia minimálnej pomoci na marketingovú podporu v potravinárstve, vďaka čomu pribudlo 2,3 milióna eur na podporu predaja slovenských potravín popri iných finančných prostriedkoch určených pre poľnohospodárov, lesníkov a obce. Pomoc poskytla finančné prostriedky podnikom pôsobiacim v potravinárstve, vrátane vinárskych podnikov, ktoré sú evidované v registri orgánov úradnej kontroly potravín alebo v zozname schválených prevádzkarní podľa špecifických predpisov.

Generálny riaditeľ Pôdohospodárskej platobnej agentúry Marek Čepko informoval, že žiadosti o podporu boli spracovávané priebežne, čo umožnilo vyplatenie finančných prostriedkov žiadateľom do pol roka od ukončenia výzvy. Tento krok je súčasťou širšieho snaženia o posilnenie konkurencieschopnosti slovenských potravinárskych výrobkov na trhu prostredníctvom efektívnej marketingovej komunikácie.

Viac k osobe: Marek ČepkoRichard Takáč
Firmy a inštitúcie: MPRV Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SRPPA Pôdohospodárska platobná agentúra

Ďalšie k téme