BRATISLAVA 27. novembra 2018 (WBN/PR) – V doterajších piatich ročníkoch súťaže Hermes získal diskontný reťazec dvadsať ocenení.
Ocenení je veľa, no najlepší môže byť iba jeden a v oblasti komunikácie to je na Slovensku dlhodobo Lidl. V novembri sa uskutočnilo vyhlásenie piateho ročníka ankety Hermes Komunikátor roka, jediného ocenenia zameriavajúceho sa na komunikáciu inštitúcii so zákazníkmi. Rovnako ako v predošlých štyroch ročníkoch zvíťazil Lidl vo svojej kategórií podľa dlhodobého prieskumu verejnej mienky, na základe hlasovania verejnosti medzi obchodnými reťazcami a odniesol si tiež absolútnu cenu verejnosti. Diskont vyhral aj Cenu agentúry 2018 v kategórii Najefektívnejšie využitie nových médií. Celkovo získal Lidl už dvadsať ocenení Hermes.
„V Lidli veríme, že cestou k úspechu je vysoká kvalita a neustále zlepšovanie sa, a to vo všetkých ohľadoch, vrátane komunikácie. Vážime si dôveru zákazníkov, ktorú nám opäť vyjadrili v prieskume a tiež v hlasovaní. Ocenenia Hermes vnímame ako záväzok aj naďalej komunikovať so zákazníkmi otvorene a reagovať na ich podnety. Aby mala komunikácia zmysel, musí byť obojstranná, uveriteľná a úprimná,“ povedal Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie Lidl Slovenská republika.
Súťaž Hermes Komunikátor roka prebieha v troch etapách. Prvou je reprezentatívny kvantitatívny prieskum realizovaný prieskumnou spoločnosťou MEDIAN SK. Z dopytovania, ktoré prebiehalo počas prvých deviatich mesiacov roka 2018 na vzorke minimálne 9000 respondentov, vzišlo trojčlenné poradie v jednotlivých kategóriách. Medzi obchodnými reťazcami opäť vyhral Lidl, na pomyselnej striebornej pozícii sa umiestnila Coop Jednota Slovensko, tretí bol Kaufland.
Druhou časťou projektu bolo hlasovanie verejnosti na základe skúseností s konkrétnou inštitúciou v oblasti komunikácie. Verejnosť odovzdala v internetovej ankete počas štyroch týždňov celkovo 43 613 hlasov. Lidl po piatykrát získal Cenu verejnosti v kategórií obchodné reťazce a tiež Absolútnu cenu verejnosti.
Odborná porota oceňovala prihlásené projekty v oblasti komunikácie. Lidl uspel s konceptom komunikácie módnej kolekcie Esmara by Heidi Klum v online prostredí.
O projekte Hermes Komunikátor roka
HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA je jediné ocenenie pre najlepšie komunikujúcu inštitúciu v Slovenskej republike so zákazníkom. Odbornými garantmi projektu sú Prof. PhDr. Pavel Horňák, PhD., vedúci Katedry marketingovej komunikácie Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave, Ing. Jindřich Bardon, analytik výskumu sr., Slovenský rozhlas RTVS a Mgr. Josef Fišer, obchodný a marketingový riaditeľ, MEDIAN SK, s.r.o. Projekt organizuje agentúra 2lovebrands. Viac info na www.cenyhermes.sk.
Vždy aktuálne a zaujímavé informácie o spoločnosti Lidl Slovenská republika nájdete na stránke www.lidl.sk a na sociálnych sieťach.
Facebook: https://www.facebook.com/lidlslovensko
Instagram: https://www.instagram.com/accounts/login/
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC5oGq-pQRauK3TFdDa0ZPAQ?ucbcb=1
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/lidl-slovenská-republika-v-o-s-