BRATISLAVA 11. februára (WBN/PR) – V piatok večer (7.2.) boli v Podbanskom (hotel Permon) vyhodnotené výsledky jubilejného piateho ročníka internej motivačnej súťaže BILLA Cup, na ktorej sa zúčastnili všetky predajne BILLA Slovensko otvorené dlhšie ako rok. Kontrolóri z centrály supermarketu a externé „mystery shoppingové“ agentúry anonymne i otvorene hodnotili počas ôsmich mesiacov minulého roka sto dvadsať predajní reťazca. Spolu uskutočnili 960 kontrol. Medzi hodnotiacimi kritériami boli napríklad vzhľad predajne, jej čistota, dostupnosť akciového tovaru, kontrola dátumov spotreby, čistota zázemia, priateľskosť, aktívny predaj či vlastná iniciatíva pri pomoci zákazníkom.
Výhru si nakoniec odniesla predajňa BILLA v Moldave nad Bodvou, ktorá bodovala najmä v kategóriách aktívny predaj a priateľskosť.
„BILLA Cup je súťaž, ktorou naše predajne žijú osem mesiacov v roku,“ hovorí marketingová manažérka BILLA Slovensko Martina Kovacs. „Sme radi, že ju zamestnanci berú smrteľne vážne a ešte radšej vidíme, že z tohto snaženia majú prospech predovšetkým naši zákazníci.“ dodáva.
Každý zamestnanec ocenenej moldavskej predajne získal tristo eurové prilepšenie k platu, kolektív predajne môže minúť na oslavu svojho víťazstva ďalších 500 eur a všetci jej pracovníci získali dva dni plateného voľna navyše. Počas týchto dvoch dní ich v predajni zastúpia ľudia z bratislavskej centrály BILLA Slovensko. Vedúci osemnástich najlepších predajní poletia na spoločný letecký eurovíkend.
Tri najlepšie predajne BILLA Slovensko podľa výsledkov BILLA Cup-u 2013:
1. miesto –Moldava nad Bodvou – Hlavná ulica
2. miesto – Banská Bystrica – Štúrova ulica
3. miesto –Liptovský Mikuláš – Robotnícka ulica